بازی فیفا ۲۲

بازی فیفا ۲۲ تا ساعاتی دیگر رونمایی می‌شود؛ حضور مجدد امباپه

چیزی به انتشار تریلر بازی فیفا ۲۲ باقی نمانده است. تصویر امباپه به‌ عنوان مهاجم تیم پاریسن ژرمن، دوباره بر روی کاور اصلی وجود خواهد داشت.

بازی فیفا ۲۲ امروز رونمایی خواهد شد. پیش از آغاز فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که بین دو تیم انگلیس و ایتالیا برگزار می‌شود، می‌توانید شاهد معرفی نسخه جدید سری محبوب FIFA  باشید. پیش از انتشار تریلر، شرکت الکترونیک آرتز تأیید کرد که کیلیان امباپه، مهاجم باشگاه پاریسن ژرمن و ستاره مطرح فرانسوی دنیای فوتبال، سوپر استار این نسخه خواهد بود. او همچنین مانند FIFA 21، باری دیگر به عنوان بازیکن برتر بر روی جلد اصلی بازی حضور خواهد داشت.

بازی فیفا ۲۲

بازی فیفا ۲۱ یکی از نسخه‌های جذاب این سری قدیمی و پرطرفدار بود. عنوانی که با گیم‌پلی پویاتر، هوش مصنوعی بهبودیافته و دریبل‌های نرم و منعطف، تجربه جذابی را برای طرفداران رقم زد. شاید بخش کریر مود این نسخه کمی برای بازیکنان خسته‌کننده به نظر برسد؛ اما با تکامل حالت Volta که به فوتبال خیابانی و فوتسال اختصاص دارد، جذابیت‌های این مجموعه دوچندان شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی فیفا ۲۲ چه چیزهایی در چنته خواهد داشت.

بررسی‌های قسمت قبلی سری FIFA نشان می‌دهند که این نسخه در سال گذشته دارای محتواهای جذاب و فوق‌العاده‌ای بود که همچنان لذت‌بخش هستند. هرچند مانند همیشه، بروز مشکلاتی در هوش مصنوعی مدافعان و یا وجود برخی از باگ‌ها، می‌توانند به بازی لطمه وارد کنند. اما این موضوعات دلیل نمی‌شوند که از حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مستطیل سبز لذت نبریم.

با این حال امیدواریم بازی فیفا ۲۲ ویژگی‌های جدیدی را به همراه داشته باشد. همچنین با رفع ایرادات نسخه‌های قبلی، یک تجربه بی‌نقص را از بازی فوتبال به مخاطبان ارائه دهد.

نظر شما درباره بازی فیفا ۲۲ چیست؟ به نظرتان این نسخه می‌تواند به یکی از بهترین‌های چند سال اخیر سری FIFA تبدیل شود یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*