آپشن های چری تیگو 7 بیشتر است یا ریگان کوپا؟

آپشن های چری تیگو 7 بیشتر است یا ریگان کوپا؟

کمپانی چری آپشن های زیادی را برای چری تیگو 7 در نظر گرفته است که در این مقاله آن‌ها را با آپشن‌های ریگان کوپا مقایسه خواهیم کرد.

شرکت‌های خودروسازی چینی هم‌اکنون برای نباختن قافله به شرکت‌های دیگر وارد بازار خودروهای لوکس شده‌اند. نمونه‌ای از خودروهای لوکس چینی که در حال حاضر و پس از کش و قوس‌های فراوان به بازار کشور وارد شده است زوتی تی 600 کوپه است که تحت عنوان ریگان کوپا و توسط شرکت ریگان خودرو به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که این خودرو هم‌اکنون به فروش زیادی در بازار کشور دست پیدا کرده و مشغول به رقابت با اتومبیل‌هایی از جمله چری تیگو 7 است که یکی از بهترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود.

ما در این مطلب تیگو 7 IE و ریگان کوپا فلگ شیپ که کامل ترین نسخه‌ها از دو خودروی مذکور هستند را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد تا مشخص شود آپشن های چری تیگو 7 بیشتر است یا ریگان کوپا.

مقایسه چری تیگو 7 و ریگان کوپا از نظر امکانات رفاهی

آپشن های چری تیگو 7 بیشتر است یا ریگان کوپا؟

 

کمپانی چری خودرو تیگو 7 را به یک کروز کنترل معمولی مجهز کرده است، ریگان کوپا نیز از همین نوع کروز کنترل بهره می‌برد. برای چری تیگو 7 سیستم انتخاب حالت رانندگی نیز تعبیه شده است،‌ دارندگان ریگان کوپا نیز می‌توانند باتوجه به حالت رانندگی خود اقدام به ایجاد تغییر در نورپردازی کابین و گرافیک صفحه پشت آمپر کنند.ترمز پارک برقی نمونه‌ای از آپشن های چری تیگو 7 است که ریگان کوپا نیز به آن مجهز شده است.

علاوه‌بر این دارندگان چری تیگو 7 می‌توانند از سیستم اتوهلد نیز استفاده کند، لازم به ذکر است که این سیستم برای ریگان کوپا هم در نظر گرفته شده است. کمپانی چری در قسمت تجهیزات نوری چری تیگو 7 را به چراغ روشنایی روز یا دی لایت و همچنین اتولایت مجهز کرده است،‌ ریگان کوپا نیز در این زمین قافله را به رقیب خود نباخته و هردو آپشن مذکور را در خود می‌بیند. چری تیگو 7 از مه شکن‌های جلو و عقب بهره مند است،‌ این در صورتی است که ریگان کوپا چراغ‌های مه شکن را تنها در عقب خود دارد. علاوه‌بر این کمپانی چری اتومبیل تیگو 7 را به منظور ایجاد نور بیشتر در پیچ‌ها به سیستم AFS نیز مجهز کرده است. نمونه دیگری از آپشن های چری تیگو 7 که در ریگان کوپا نیز به چشم می‌خورد چراغ بدرقه است. اما ریگان کوپا علاوه‌بر چراغ بدرقه از چراغ خوش‌آمدگویی نیز بهره مند است.

آپشن های چری تیگو 7 بیشتر است یا ریگان کوپا؟

جعبه فرمان در نظر گرفته شده برای چری تیگو 7 از نوع الکتریکی است، ریگان کوپا نیز به همین جعبه فرمان مجهز شده‌اند. ستون فرمان چری تیگو 7 قابلیت تنظیم در دو حالت را دارد، کوپا در این زمینه نیز به رقیب خود رسیده است. فرمان چری تیگو 7 از چرم مصنوع پوشانده شده و روی آن دکمه‌های کنترل سیستم صوتی نیز تعبیه شده است، فرمان ریگان کوپا نیز همانند تیگو 7 با روکش چرم مصنوعی پوشانده شده و از دکمه های کنترل سیستم صوتی نیز بهره مند است. کمپانی چری جعبه فرمان برقی تیگو 7 را به سنسور سرعت مجهز کرده است، کوپا نیز این آپشن را در خود می‌بیند. چری تیگو 7 به یک نمایشگر 0/9 اینچی مجهز شده است که دارای دوربین‌های دید 360 درجه، دید عقب و دید کناری است. 6 بلندگو تکمیل کننده این سیستم هستند. برای ریگان کوپا نیز یک نمایشگر 0/9 اینچی در نظر گرفته شده است که سه دوربین دید 360 درجه، دید کناری و دید عقب را نیز همانند چری تیگو 7 دربر می‌گیرد. تفاوت کوپا با تیگو7 در این زمینه برخورداری آن از 8 بلندگو است. کمپانی چری برای صفحه کیلومتر تیگو 7 ترکیبی از آمپرهای دیجیتال و آنالوگ را در نظر گرفته است، این در صورتی است که کوپا به یک صفحه کیلومتر تمام دیجیتال مجهز شده است.

 نمونه‌هایی از آپشن های چری تیگو 7 که کوپا نیز از آن‌ها بهره مند است

آپشن های چری تیگو 7

نمای داخلی چری تیگو 7

سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای نمونه دیگر از آپشن های چری تیگو 7 هستند که در ریگان کوپا نیز به کار رفته‌اند. کمپانی چری تیگو 7 را به یک سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه مجهز کرده است،‌ علاوه‌بر این برای سرنشینان عقب این خودرو نیز کانال تهویه در نظر گرفته شده است، ریگان کوپا نیز از تمام این آپشن‌ها بهره مند است.

صندلی های عقب و جلوی ریگان کوپا به صورت برقی تنظیم می‌شوند، این در صورتی است که تنها صندلی راننده چری تیگو 7 به صورت برقی تنظیم می‌شود و بقیه سرنشینان صندلی خود را باید به صورت دستی تنظیم کنند. لازم به ذکر است که تمام صندلی‌ها کوپا با چرم مصنوعی پوشانده شده است، کمپانی چری نیز برای صندلی‌های تیگو 7 از همین روکش استفاده کرده است. علاوه‌بر این داشبورد و رودری‌های دو خودرو مذکور نیز با چرم مصنوعی تزیین شده‌اند. گرم‌کن صندلی‌های جلو نمونه دیگری از آپشن های چری تیگو 7 است که سرنشینان ریگان کوپا نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

ریگان کوپا به درب صندوق عقب برقی مجهز شده است؛ اما در چری تیگو 7 خبری از این آپشن نیست، علاوه‌‌بر این سرنشینان ریگان کوپا می‌توانند از شارژر وایرلس تلفن همراه نیز بهره ببرند. آینه وسط در نظر گرفته شده برای کوپا از نوع الکتروکرومیک است؛ اما دارندگان چری تیگو 7 باید آینه وسط خود را به صورت دستی تنظیم کنند. کمپانی چری برای تیگو 7 آینه‌های جانبی تاشونده برقی در نظر گرفته است و برای این آینه‌ها گرم‌کن را نیز تعبیه کرده است. سان روف پانورامیک نمونه دیگری از آپشن های چری تیگو 7 است که در ریگان کوپا نیز به چشم می‌خورد.

مقایسه چری تیگو 7 و ریگان کوپا از نظر امکانات ایمنی

آپشن های چری تیگو 7

نمای داخلی ریگان کوپا

کمپانی چری با در نظر گرفتن سیستم‌های کنترل سرعت در سرازیری، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری برای چری تیگو 7 باعث شده تا این اتومبیل در زمینه هندلینگ و پایداری حرف‌های زیادی برای گرفتن داشته باشد، ریگان کوپا نیز در این زمینه قافله را به حریف خود واگذار نکرده و تمام این سیستم‌ها را به غیر از یک مورد که آن‌هم سیستم کنترل سرعت در سرازیری است، در خود جای داده است.

کمپانی چری به منظور بالا بردن ایمنی چری تیگو 7 در هنگام تصادف آن را به 6 کیسه هوا مجهز کرده است، ریگان کوپا نیز از همین تعداد کیسه هوا برخوردار است. علاوه‌بر این کمپانی چری قسمت جلو و عقب تیگو 7 را به سنسورهای هشداردهنده پارک مجهز کرده است که ریگان نیز از این سنسورها بهره مند شده است.برای نمونه‌های دیگری از آپشن های چری تیگو 7 که برای کوپا نیز تعبیه شده‌اند می‌توان به سنسور باران، سنسور نور و سنسور اخطار فشار باد لاستیک‌ها اشاره کرد.  اما تیگو 7 سرانجام با بهره مندی از دو آپشن موفق شده تا نسبت به حریف خود برتری پیدا کند که آن‌ها رادار تغییر لاین و رادار نقطه کور هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*