افتخارآفرینی کشتی گیران ایرانی

مدیرعامل همراه اول افتخارآفرینی کشتی گیران ایرانی در مسابقات جهانی را تبریک گفت

به مناسبت افتخارآفرینی کشتی گیران ایرانی در مسابقات جهانی نروژ، مدیرعامل همراه اول با انتشار پیامی، این شب رویایی را به جامعه ورزشی و مردم تبریک گفت.

شب گذشته، یک شب رویایی برای ورزش کشور و به خصوص رشته کشتی بود. در جریان مسابقات کشتی آزاد قهرمان جهان در اسلو نروژ، اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که نیمی از طلاهای چهار وزن اول رقابت‌ها به ایران رسید و چهار نماینده دیگر ایران نیز توانستند به مسابقه نهایی راه پیدا کنند. به همین مناسبت، مدیرعامل همراه اول به عنوان حامی ورزش اول کشور، با انتشار پیامی این افتخار را به مردم و جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

افتخارآفرینی کشتی گیران ایرانی در چهار وزن نخست

در پایان رقابت‌های شب گذشته، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم موفق شدند خوشرنگ‌ترین مدال یعنی مدال طلا و عنوان قهرمانی را برای تیم ملی کشتی کشورمان به دست بیاورند. حسن یزدانی بر دیوید تیلور، کشتی‌گیر پرآوازه آمریکایی غلبه کرد و امیرحسین زارع نیز کنو پتریاشویلی گرجستانی را شکست داد تا با این افتخار آفرینی، مردم ایران را غرق در شادی کنند.

دیدار کشتی گیران آزادکار کشورمان در مسابقات جهانی نروژ همچنان ادامه دارد و امیدواریم امشب نیز شبی رویایی برای تیم ملی کشورمان رقم بخورد و در پایان این رقابت‌ها، پرچم ایران در جایگاه اول رقابت‌های تیمی این دوره قرار بگیرد و بتوانیم قهرمان کشتی جهان لقب بگیریم. همراه اول، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و حامی مالی فدراسیون کشتی ایران است. به همین مناسبت، مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت همراه اول با انتشار پیامی، این موفقیت را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشتی کشورمان تبریک گفت و برای سایر کشتی گیران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*