ام وی ام ایکس 22 پرو

مدیران خودرو ام وی ام ایکس 22 پرو را با تغییرات جدید به بازار ایران می‌آورد

نسخه پرو پرفروش ترین محصول مدیران خودرو وارد بازار ایران می‌شود. ام وی ام ایکس 22 پرو نام کراس اوور جدیدی است که با تغییرات بزرگ به بازار عرضه می‌شود.

مدیران خودرو که به عنوان بزرگترین تولیدکننده خصوصی خودرو در ایران شناخته می‌شود، محصول جدیدی را برای عرضه در بازار ایران آماده می‌کنند. ام وی ام ایکس 22 پرفروش‌ترین محصول مدیران خودرو شناخته می‌شود که اکنون نسخه Pro آن به عنوان یک فیس لیفت جدید، با تغییرات چشمگیر و متناسب با نیاز مشتریان روانه بازار ایران خواهد شد.

ام وی ام X22 یک کراس اوور شهری محبوب و پرفروش بود که در سال 1395 به بازار عرضه شد و از همان زمان با توجه به طراحی جذاب و مدرن خود توانست توجه بسیاری از مشتریان جوان را به خود جلب کند. این خودرو توانست به خوبی جای خود را در بین محصولات هم‌رده‌اش در بازار باز کند و به فروش خوبی دست پیدا کند. اما حالا بعد از 5 سال از عرضه مدل قبلی، نسخه فیس لیفت این خودرو با نام X22 Pro به بازار ایران می‌آید. ام وی ام ایکس 22 پرو دارای تغییرات بیشتری در طراحی بوده و از تکنولوژی‌های جدید مطابق با استانداردهای روز دنیا بهره می‌برد.

نگاهی به ام وی ام ایکس 22 پرو

در نگاه اول به ام وی ام X22 پرو تغییرات عظیم در طراحی بیرونی خودرو نگاه‌ها را به خود خیره می‌کند. جلوپنجره این خودرو بر اساس زبان طراحی جدید محصولات مدیران خودرو طراحی شده و ظاهری مدرن‌تر، جوان‌پسندتر و مدرن‌تر را به وجود آورده است و موجب شده نمای جلوی این کراس اوور به کلی تغییر پیدا کند.

ام وی ام ایکس 22 پرو

چراغ‌های جلوی پرنور LED از دیگر تغییرات نمای بیرونی X22 Pro محسوب می‌شود که 2.7 برابر از چراغ‌های هالوژنی قوی‌تر بوده و با استفاده از سنسورهای نوری مدرن خود به صورت خودکار در هنگام نیاز روشن می‌شود. تغییرات به وجود آمده در طراحی ایکس 22 پرو فقط مربوط به ظاهر بیرونی آن نمی‌شود و آپشن‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در این خودرو نیز به‌روزرسانی‌های زیادی را تجربه کرده است. از جمله این تغییرات که مدیران خودرو در ام وی ام ایکس 22 پرو اعمال کرده می‌توان به نمایشگر بزرگ لمسی اشاره کرد که در اندازه 9 اینچ طراحی شده و تمام نیازهای راننده و سرنشین را برطرف می‌کند. این مانیتور را می‌توان یکی از بزرگترین مانیتورهای لمسی در بین رقبای هم‌رده این خودرو به شمار آورد.

امکاناتی مانند مسیریابی در مانیتور 9 اینچی X22 Pro تعبیه شده که از دقت بالایی برخوردار است و می‌تواند بهترین مسیر را به راننده پیشنهاد دهد. قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر موبایل روی مانیتور از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر است که اجازه می‌دهد بتوانید تصویر صفحه نمایش گوشی موبایل خود را روی مانیتور خودرو مشاهده کنید و همچنین از نرم افزارهای کاربردی موبایل و تماشای فیلم مورد علاقه خود روی این نمایشگر لذت ببرید. مدیران خودرو در فیس لیفت جدید ام وی ام ایکس 22 پرو، تغییرات بیشتری را نیز اعمال کرده که از جمله آنها می‌توان به اتوهلد و EPB اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*