جک S4 پرو 2022

جک S4 پرو 2022 با طراحی جدید به زودی روانه بازار خواهد شد

به زودی نسخه جدید جک S4 با نام جک S4 پرو 2022 روانه بازار مکزیک خواهد شد. این نسخه از نظر طراحی نسبت به نسخه قبلی بسیار متفاوت خواهد بود.

شرکت جک به تازگی نسخه جدید جک S4 را تحت عنوان جک S4 پرو معرفی کرده و قصد دارد به زودی آن را روانه بازار مکزیک کند. همچنین باید گفت که نسخه اولیه جک S4 از زمان ورود به بازار مکزیک در سال 2019 مشتریان زیادی را جذب خود کرده بود.

مسئولیت طراحی نسل جدید جک S4 بر عهده استودیو طراحی Daniele Gaglione در ایتالیا بوده که قسمت جلو و عقب این اتومبیل را با تغییرات بسیاری همراه کرده است. این استودیو ایتالیایی علاوه بر جک S4 مسئولیت طراحی سایر محصولات این کمپانی چینی را نیز بر عهده دارد.

امکان سفارش نسل جدید جک S4 در دو رنگ

جک S4 پرو 2022

جک S4 پرو 2022 در قسمت جلو بسیار نزدیک به اتومبیل‌های کمپانی کیا طراحی شده و همچنین برای طراحی قسمت عقب این اتومبیل نیز از اتومبیل‌های شرکت هیوندای الگوبرداری شده است. متقاضیان جک S4 پرو 2022 امکان آن را دارند که این اتومبیل را در دو رنگ سفارش‌گذاری کنند. بر اساس مشاهدات صورت گرفته، رنگ بدنه نسخه آزمایشی این اتومبیل قرمز و همچنین سقف آن نیز مشکی بوده است. شرکت جک برای نسل جدید S4 رینگ‌های 17 اینچی در نظر گرفته که باعث شده تا این اتومبیل از جذابیت قابل قبولی بهره‌مند شود.

کابین جک S4 پرو  2022 با دقت بسیاری طراحی شده و  شرکت جک فضای کابین را با چرم مصنوعی و پلاستیک نرم و باکیفیت پوشانده است که چنین چیزی در خودروهای هم‌رده جک S4 پرو کمتر به چشم می‌خورد. علاوه بر این کمپانی جک نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای این اتومبیل را با الگو‌برداری از اتومبیل های آلمانی به صورت مستقل از داشبورد تعبیه کرده و همچنین در طراحی فرمان، کنسول مرکزی و سیستم تهویه نیز تجدیدنظر شده است.

شرکت خودروسازی جک برای سیستم چند رسانه‌ای این اتومبیل یک نمایشگر 10.25 اینچی در نظر گرفته که قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو در آن دیده می‌شود. همچنین سرنشینان جلو و عقب این اتومبیل نیز می‌توانند از درگاه‌های شارژ USB در نظر گرفته شده برای این اتومبیل نهایت استفاده را ببرند.

با برخی امکانات جک S4 پرو 2022 آشنا شوید

این خودرو با امکانات بسیاری روانه بازار خواهد شد که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، دوربین 360 درجه، ترمز اضطراری، مخزن سوخت 50 لیتری، سیستم نگه‌دارنده در سربالایی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، نگه‌دارنده بین خطوط، ترمز دستی برقی،‌ فرمان برقی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب و همچنین سیستم نمایش فشار باد تایرها اشاره کرد.

اگرچه شرکت جک طراحی ظاهری این خودرو را تغییرات زیادی داده، اما قوای فنی این اتومبیل نسبت به نسخه قبلی هیچ تغییری نکرده است. برای این اتومبیل یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ در نظر گرفته شده که ‌قادر است تا 147 اسب بخار قدرت را به همراه 210 نیوتن‌متر گشتاور به تولید برساند. وظیفه انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده اتوماتیک CVT است.

نسل جدید جک اس 4 در بازار مکزیک چقدر قیمت خواهد داشت؟

جک S4 پرو 2022

جک S4 پرو 1800 کیلوگرم وزن دارد،‌ همچنین این اتومبیل در قسمت عقب به یک سیستم تعلیق نیمه مستقل میله پیچشی و در جلو نیز به سیستم تعلیق مک فرسون مجهز شده است. متقاضیان این اتومبیل در کشور مکزیک باید حاضر به پرداخت رقمی معادل با 466،000 پزو (639 میلیون تومان) شوند. لازم به ذکر است که این اتومبیل در بازار مکزیک باید به رقابت با اتومبیل‌هایی از جمله فولکس واگن تائوس، شورلت ترکر و هیوندای کرتا بپردازد.

جک S4 پرو 2022 در کشور مکزیک مونتاژ نمی‌شود و به همین دلیل با وجود برخورداری از آپشن‌های متنوع امکان بهره بردن از فاصله قیمتی خود با رقبا را ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*