ایرانسل پیچ

اولین دوره رویداد ایرانسل پیچ با هدف حمایت از کسب و کارهای دیجیتال برگزار شد

اولین دوره رویداد ایرانسل پیچ با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی‌شریف با هدف حمایت از کسب و کارهای دیجیتال برگزار شد.

روز یکشنبه 11 مهر 1400 اولین دوره رویداد ایرانسل پیچ طی همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی‌شریف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد. شرکت‌های فناور و تیم‌های استارتاپی منتخب ناحیه نوآوری شریف در این رویداد در حضور داوران به معرفی کسب و کار خود پرداختند.

برگزاری اولین دوره رویداد ایرانسل پیچ

پس از اینکه داوران تیم‌های را مورد ارزیابی قرار دادند، شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌های خلاق برگزیده با رویکرد توسعه مشارکت فناورانه (DTC) از سوی اپراتور ایرانسل حمایت خواهند شد تا بتوانند فرصت رشد و توسعه بازار را به دست آورند. همچنین خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر مکان، رایانش ابری، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD) به عنوان مهم‌ترین زمینه‌های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل محسوب می‌شوند.

مجموعه ایرانسل‌لبز (Irancell Labs) رویداد ایرانسل پیچ را با هدف ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و حمایت از آنها برای توسعه بازار در مرکز نوآوری ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار کرد. مرکز نوآور ایرانسل در قالب مجموعه ایرانسل لبز در راستای ایجاد فرصت در حوزه فناوری‌های برتر با هدف خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعه سبک زندگی دیجیتال در سال 1398 تاسیس شد.

از اهداف مجموعه ایرانسل بز نیز می‌توان به تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با ماموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تامین نیازمندی‌های بازار ICT اشاره کرد.

این مجموعه چشم‌انداز خود را  پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در حوزه خلق محصولات و خدمات این حوزه عنوان کرده است. از بخش‌های اصلی این مجموعه نیز می‌توان به بخش تحقیق و توسعه، مرکز نوآوری ایرانسل و آکادمی ایرانسل اشاره کرد. ایرانسل با راه‌اندازی مرکز نوآوری قصد دارد با استفاده از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف به خلق ارزش بپردازد. گفتنی است تیم‌های استارتاپی فناور با مراجعه به آدرس ilabs@mtnirancell.ir می‌توانند فایل ارائه خود را برای شرکت در رویدادهای آینده ایرانسل پیچ ارسال نمایند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*