تریلر سریال House of the Dragon

اولین تریلر سریال House of the Dragon را تماشا کنید

اولین تریلر سریال House of the Dragon – خاندان اژدها توسط شبکه‌ اچ‌بی‌او منتشر شد و در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

اولین تریلر سریال House of the Dragon انتشار یافت و در آن می‌توانید شخصیت‌های اصلی مجموعه را برای لحظاتی مشاهده کنید.

طرفداران سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بی‌صبرانه در انتظار پخش نسخه‌ی فرعی آن هستند. اتفاقات خاندان اژدها، 200 سال قبل از سریال اصلی رخ می‌دهد و پیرامون دوران اوج‌گیری تارگرین‌ها (Targaryen) جریان دارد؛ همان خاندانی که بعدها دنریس از آن ظهور کرد و به ملکه‌ی هفت پادشاهی تبدیل شد.

این مجموعه براساس بر داستانی از رمان ترانه «یخ و آتش» (A Song Of Ice And Fire) به نام «رقص اژدهایان» (Dance Of The Dragons) ساخته شده و قرار است در 10 قسمت، سال آینده پخش شود. حالا اولین تیزر تریلر سریال نیز در دسترس قرار گرفته که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

اولین تریلر سریال House of the Dragon

در این تریلر تعدادی از شخصیت‌های کلیدی سریال، از جمله شاهزاده دیمون تارگرین را می‌توانید برای لحظاتی رویت کنید. همچنین راوی تریلر به این نکته اشاره می‌کند که اژدهایان کمک کرده‌اند تا تارگرین‌ها بر تخت پادشاهی بنشینند.

یکی از دلایلی که در بازی تاج و تخت، پادشاهی و اکثر خاندان‌ها به تارگرین‌ها پشت کرده‌اند یا با آن‌ها دشمنی دارند، جنگی است که در این سریال جدید به تصویر کشیده خواهد شد؛ جنگی که به رقص اژدهایان مشهور است و منجر به این می‌شود که حکمرانی تارگرین‌ها بر وستروس به پایان برسد. در این سریال شاهد حضور 17 اژدهای مختلف نیز خواهیم بود که در مقایسه با سریال اصلی که تنها 3 اژدها داشت، هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

در این سریال، بازیگرانی همچون پدی کانسیداین، اولیویا کوک، اما دآرسی، مت اسمیت، استیو توسان، ریس ایفانز، ایو بست، سونویا میزونو، فابیل فرانکل، رایان کُر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، گراهام مک تاویش، متیو نیدهم، بیل پترسون و گوین اسپوکس به ایفای نقش می‌پردازند.

اگرچه تاریخ دقیق پخش فصل اول این سریال هنوز مشخص نشده اما سازندگان تایید کرده‌اند که در سال 2022 از شبکه‌ اچ‌بی‌او پخش می‌شود.

آیا منتظر پخش سریال House Of The Dragon هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*