تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو با صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی عرضه می‌شود

تیگو 8 پرو – Tiggo 8 Pro به صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی مجهز شده که از این نظر، این خودرو را قابل مقایسه با خودروهای لوکس می‌کند.

تیگو 8 پرو یک شاسی بلند لوکس و جذاب است که به زودی توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو چینی دارای ویژگی‌های فراوانی است و از نظر مشخصات و طراحی نیز در رده بالایی قرار می‌گیرد. اما در این مطلب می‌خواهیم در خصوص یکی از ویژگی‌های خاص Tiggo 8 Pro صحبت کنیم. این خودرو به صفحه نمایش دوگانه هوشمند مجهز شده است که آن را قابل قیاس با خودروهای لوکس می‌کند. تیگو 8 پرو دارای صفحه نمایش بزرگ 12.3 + 12.3 اینچی است که در مجموع یک نمایشگر دوگانه 24.6 اینچی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش، طراحی یکپارچه‌ای مانند خودروهای مرسدس بنز دارد. همچنین پردازنده شش هسته‌ای Renesas R-Car Series M3 با کارایی بالا در این دستگاه قرار گرفته است. در مجموع می‌توانیم بگوییم، شما لوکس‌ترین پیکربندی صفحه نمایش بزرگ در بازار کنونی را در این خودرو مشاهده می‌کنید.

جزئیات صفحه نمایش تیگو 8 پرو

با گردش اطلاعات خودرو، کاربران الزامات بیشتری را برای کابین خلبان‌گونه هوشمند خودرو مطرح کرده‌اند و صفحه نمایش بزرگ تبدیل به هسته اصلی درک کاربران از اطلاعات خودرو شده است. تیگو 8 پرو، پرچمدار آینده شرکت مدیران خودرو است که تجربه منحصربه‌فرد و هوشمندی را در کابین خلبانی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این خودرو در زمینه طراحی ظاهری، مشخصات و به ویژه نمای داخلی، تغییرات بزرگی را ایجاد کرده و می‌توان آن را یک نوآوری منحصربه‌فرد دانست. فضای داخلی Tiggo 8 Pro بر مفهوم «کابین درجه یک» اتکا دارد و طیف گسترده‌ای از متریال نرم و صندلی‌های درجه یک وی آی پی موجب شده‌اند که فضای داخلی این خودرو، مفهوم فناوری و لوکس بودن را به خوبی به شما القا کند.

تیگو 8 پرو

زمانی که شما وارد کابین خلبان‌گونه این خودرو می‌شوید، فضای مجلل و تکنولوژیکی کابین خلبانی تیگو 8 پرو را احساس می‌کنید. داشبورد این شاسی بلند جدید و مدرن چینی از پنل LCD کامل شامل دو صفحه نمایش 12.3 اینچی فوق‌العاده بزرگ تشکیل شده است و در قسمت کنترل سیستم تهویه مطبوع نیز از صفحه نمایش لمسی 8 اینچی استفاده شده است. این خودرو همچنین در ردیف دوم نیز دارای صفحه کنترل تهویه مطبوع است و می‌تواند به طور مستقل توسط کاربران نشسته در ردیف دوم هم کنترل شود.

صفحه نمایش دوگانه هوشمند 24.6 اینچی Tiggo 8 Pro نه تنها بزرگ و زیبا است، بلکه از فرایند ادغام اتصال نوری نیز استفاده می‌کند. این نمایشگر از وضوح بالای 1920 در 720 پیکسل و قابلیت چند لمسی برخوردار است. صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ال سی دی هم نه تنها صفحه‌‌ای برای کنترل سیستم تهویه، بلکه صفحه کنسول خودرو نیز محسوب می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید تعامل اطلاعاتی را با صفحه کنترل مرکزی، صفحه نمایش تهویه مطبوع و کنترل خودرو انجام دهید. اجرا و عملکرد کل این صفحه بزرگ نیز کاملا عالی و بدون مشکل است و فقط سه ثانیه طول می‌کشد تا راه‌اندازی شود. تجربه کنترل این صفحه نمایش بزرگ تقریبا شبیه به تلفن همراه است و نشستن در خودرو و رانندگی با آن را برای شما جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.