موتورولا موتو E40

موتورولا موتو E40 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

موتورولا از گوشی اقتصادی جدیدش با نام Moto E40 رونمایی کرد. موتورولا موتو E40 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

موتورولا موتو E40 معرفی شد. موتورولا چندی پیش موتو E20 را روانه بازار کرده بود؛ ولی ای 40 از هر لحاظ از آن گوشی قوی‌تر است. از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز گرفته تا طراحی زیباتر با حفره مرکزی نمایشگر و تراشه قوی‌تر Unisoc T700. این گوشی حتی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است که از نمونه استفاده شده در E20 ظرفیت بسیار بیشتری دارد.

موتورولا موتو E40؛ امکانات مناسب در کنار عمر باتری بالا

موتورولا موتو E40

در بدنه پشتی این دستگاه شاهد یک طراحی شیار‌دار هستیم که هم نگه داشتن گوشی را در دست راحت‌تر می‌کند و هم اثر انگشت کمتری را به خود جذب می‌کند.

بخش دوربین نیز به لطف حضور حسگر ۴۸ مگاپیکسلی توانمند‌تر شده است. البته این حسگر تنها نیست و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. تصاویر سلفی نیز با استفاده از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی ثبت می‌شوند.

موتورولا موتو E40 از ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد. پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز در این بخش به کمک کاربران می‌آید. در بدنه پشتی دستگاه هم نماد موتورولا قرار دارد که نقش حسگر اثر انگشت را ایفا می‌کند.

موتورولا موتو E40

در بخش نرم افزاری از اندروید 11 در کنار رابط کاربری MyUX استفاده شده است. موتورولا ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند انتظار ۲ روز عمر باتری را از این گوشی داشته باشند و پس از آن نیز آن را از طریق درگاه USB-C شارژ کنند.

موتورولا موتو E40 در دو رنگ خاکستری کربنی و صورتی عرضه خواهد شد. جزئیات مربوط به قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز مشخض نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*