قیمت گوشی آنر ۵۰

قیمت گوشی آنر ۵۰ لو رفت؛ ارزان نیست!

قیمت گوشی آنر ۵۰ برای بازار جهانی لو رفت. در حالی که آنر به عرضه گوشی‌های خوش قیمت مشهور بود، اما این در مورد Honor 50 صدق نمی‌کند!

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که در آن ادعا می‌شد گوشی Honor 50 ماه جاری وارد بازار اروپا می‌شود. آنر رسماً تاریخ عرضه این گوشی برای بازار اروپا را تأیید کرده، ولی حرفی از قیمت آن نزده است. خوشبختانه نیازی نیست برای دانستن قیمت گوشی آنر ۵۰ تا رویداد معرفی آن منتظر بمانید. ما می‌دانیم آن با چه قیمتی عرضه خواهد شد.

آنر ۵۰ با قیمت پایه حدود ۳۶۲ یورو که شامل پیکربندی حافظه ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه می‌شود وارد بازار چین شده است. قیمتی که بخش آلمانی آنر برای نسخه پایه این گوشی با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی اعلام کرده، متأسفانه با وجود ظرفیت رم کمتر خیلی گران‌تر است.

به گزارش وب‌سایت آلمانی Winfuture.de، قیمت گوشی آنر ۵۰ در بازار اروپا ۴۹۹ یورو خواهد بود. آنر همچنین نسخه دیگر این گوشی با ظرفیت رم ۸ گیگ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت ۵۹۹ یورو عرضه می‌کند.

قیمت گوشی آنر ۵۰

هرچند انتظار نداشتیم این گوشی با همان قیمتی که در بازار داخلی چین عرضه می‌شود وارد اتحادیه اروپا شود، ولی این اختلاف قیمت هم دور از تصور بود. آنر در اروپا باید با گوشی هم رده‌ای مثل موتورولا اج ۲۰ که به چیپست مشابه اسنپدراگون 778G مجهز است، رقابت کند. موتورولا اج ۲۰ پرو با قیمت ۴۹۹ یورو عرضه می‌شود که ۸ گیگ رم +‌ ۱۲۸ گیگ حافظه را ارائه می‌کند که می‌توان گفت نسبت به گوشی Honor 50 برتری‌هایی دارد.

نه تنها نرخ رفرش نمایشگر آن ۱۴۴ هرتزی است که نسبت به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آنر ۵۰ سریع‌تر است، بلکه از دوربین‌های بهتری هم برخوردار است. ناگفته نماند که گوشی آنر از یک باتری بزرگ‌تر انرژی می‌گرد و با توان بیشتری هم شارژ می‌شود.

یکی دیگر از گوشی‌های هم رده با Honor 50 که از قیمت پایین‌تری برخوردار است، شیائومی ۱۱ لایت 5G NE نام دارد که با ۳۶۹ یورو ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه را ارائه می‌کند و قیمت نسخه مجهز به رم ۸ گیگابایتی آن هم از ۴۰۰ یورو فراتر نمی‌رود.

امکانات و مشخصات آنر ۵۰

گوشی Honor 50 به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی +FHD مجهز است که یک حفره در مرکز صفحه آن برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. روی قاب پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی حضور دارد که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق نیز آن را همراهی می‌کنند. درون نمایشگر این گوشی یک حسگر اثر انگشت نهفته است، در حالی که یک باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان ۶۶ وات نیز در زیر قاب آن حضور دارد.

این گوشی ۴ آبان ماه با پشتیبانی از خدمات موبایل گوگل (GMS) رسماً رونمایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*