گجت های ساخته شده از طلا

نگاهی به کلکسیون گجت های ساخته شده از طلا برای از ما بهترون + عکس

شرکت کاویار کلکسیون جدیدی از گجت های ساخته شده از طلا از جمله پلی استیشن 5 و آیفون 13 پرو را با قیمت‌های بسیار بالا برای فروش گذاشته است.

هزاران سال است که طلا نمادی از ثروت بوده و امروزه نیز انتخابی محبوب در میان ثروتمندان به شمار می‎‎‌رود. شرکت کاویار، یکی از شرکت‌هایی است که به جای ارائه گوشواره و ساعت‌های طلایی، گجت‌هایی همچون کنسول‌های بازی و هدفون‌های طلا کاری شده ارائه می‌کند.

جدیدترین کلکسیونی که توسط این شرکت ارائه شده، پرایم نام دارد. این کلکسیون شامل پلی استیشن 5 شرکت سونی، آیفون 13 پرو مکس، آیپد مینی سال 2021 و ایرپاد مکس شرکت اپل است. این کلکسیون در دو نسخه طلا و روکش طلا عرضه شده است که در مقدار طلای استفاده شده در آن بسیار متفاوت هستند و از همین رو، قیمت آنها متفاوت است.

کلکسیون گجت های ساخته شده از طلا توسط کاویار

پلی استیشن 5 طلایی

یکی از گجت های ساخته شده از طلا توسط کمپانی کاویار، یک پلی استیشن 5 با طلای زرد 18 عیار محصور شده است که با الگوی خاصی تزیین شده است. کنترلر دوال سنس این کنسول نیز با طلا تزیین شده و با چرم اصل پوشیده شده است. شرکت کاویار همچنین یک پایه سفارشی ساخته شده از چوب درخت ابنوس برای آن ساخته است. تنها پنج عدد از این پلی استیشن 5 طلایی ساخته خواهد شد و قیمت هر کدام آن نیز 350 هزار دلار خواهد بود.

پلی استیشن 5 با روکش طلا

نسخه پلی استیشن 5 با روکش طلا قیمتی تقریبا 12 هزار و 750 دلاری دارد که نسبتا به نسخه دیگر آن بسیار مقرون به‌صرفه است. این پلی استیشن دارای روکشی از طلای 24 عیار است. هر چند، در این نسخه، کنترلر با روکش چرمی و پایه چوبی نیز وجود خواهد داشت. از این نسخه نیز نود و نه عدد ساخته خواهد شد.

ایرپاد مکس طلایی شرکت اپل

ایرپاد مکس شرکت اپل نیز با طلای 18 عیار آراسته شده است. علاوه بر این، از چرم اصلی تمساح برای پدهای گوش‌ها استفاده شده است. از این ایرپادها تنها 9 عدد ساخته خواهد شد و قیمت هر کدام آن نیز 68 هزار دلار خواهد بود.

ایرپاد مکس شرکت اپل با روکش طلا

نسخه دیگری از این ایرپاد مکس وجود دارد که با روکش طلا ساخته شده که مقرون به صرفه‌تر است. از این نسخه نیز 99 عدد ساخته خواهد شد. قیمت این نسخه کمتر از یک دهم قیمت نسخه طلایی آن است که حدود 5 هزار و 910 دلار است.

آیپد مینی طلایی

آیپد مینی شرکت اپل که دارای تراشه Apple A15 است، با طلای 18 عیار ساخته شده است. شرکت کاویار همچنین برای جذابیت بیشتر آن، چهار الماس 4 میلی‌متری بر روی آن قرار داده است. تنها شش عدد از این آیپد مینی طلایی ساخته خواهد شد و قیمت هر کدام آن نیز 84 هزار و 920 دلار خواهد بود.

آیپد مینی با روکش طلا

نسخه آیپد مینی سال 2021 با روکش طلا تنها 6 هزار 600 دلار قیمت دارد. این آیپد مینی دارای فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی است. همانند نسخه اصلی، بر روی این آیپد مینی با روکش طلای 24 عیار نیز از چهار الماس 4 میلی‌متری استفاده شده است. از این نسخه 99 عدد ساخته خواهد شد.

آیفون 13 پرو طلایی و آیفون 13 پرو مکس طلایی

در میان این کلکسیون بسیار گران قیمت، نسخه طلا کاری شده آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس نیز وجود دارد. آیفون 13 پرو با حافظه 128 گیگابایتی با طلای 18 عیار ساخته شده است و قیمت آن نیز از 42 هزار و 328 دلار شروع می‌شود. تنها 9 عدد از این گوشی‌ها برای فروش عرضه خواهد شد.

آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس ویژه

در بین گجت های ساخته شده از طلا کمپانی کاویار، نسخه‌ای با روکش طلا برای آیفون 13 وجود ندارد. هر چند، نسخه ویژه‌ای وجود دارد که علاوه بر طلای 18 عیار، از 55 عدد الماس 1.8 میلیمتری در پشت آن استفاده شده است. قیمت این نسخه ویژه از آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس از 45 هزار دلار شروع می‌شود.

توجه داشته باشید که شرکت کاویر نسخه طلایی آیفون 12 پرو و پرو مکس را نیز عرضه می‌کند. علاوه بر این، نسخه طلایی آیپد مینی 6 نیز قابل خرید است. هر چند، نسخه طلایی ایرپاد مکس و پلی استیشن 5 بعدا عرضه خواهد شد. فروش و عرضه این محصولات از 15 دسامبر سال جاری میلادی شروع می‌شود.