گوشی ردمی کی ۵۰ پرو پلاس

گوشی ردمی کی ۵۰ پرو پلاس با این مشخصات فنی جذاب در راه است

یک افشاگر چینی مشخصات فنی جذاب گوشی ردمی کی ۵۰ پرو پلاس را فاش کرده است که در بین آن‌ها چشممان به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی باکیفیت این گوشی می‌افتد.

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی مشغول کار روی گوشی‌های سری Redmi K50 خودش است. انتظار می‌رود این خانواده با سه عضو به نام‌های ردمی کی ۵۰، ردمی کی ۵۰ پرو و ردمی کی ۵۰ پرو پلاس وارد بازار شود. یک افشاگر چینی اکنون مشخصات فنی کلیدی گوشی ردمی کی ۵۰ پرو پلاس را فاش کرده است.

نمایشگر امولد و اسنپدراگون ۸۹۸ در گوشی ردمی کی ۵۰ پرو پلاس

به نقل از این افشاگر، گوشی +Redmi K50 Pro به یک نمایشگر با پانچ هول در مرکز قسمت بالایی خود مجهز است. این پنل نمایشگر AMOLED با یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه آمیخته شده است. درست مثل گوشی ردمی کی ۴۰ پرو پلاس، نمایشگر این گوشی نسل جدید نیز نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند.

چیپست معرفی نشده اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام، در قلب تپنده این گوشی چینی حضور خواهد داشت، در حالی که یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین شارژ آن را بر عهده دارد. این باتری از توان شارژ بسیار سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. در چینش دوربین‌های پشتی آن می‌توان به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با یک لنز زوم پریسکوپی اشاره کرد. قطعاً یک لنز دیگر هم به همراه این دو دوربین خواهد بود، ولی اطلاع دقیقی از آن در دست نیست. همچنین این افشاگر انتظار دارد گوشی‌های سری Redmi K50 در فوریه ۲۰۲۰ وارد بازار شوند.

در حالی که انتظار می‌رود زیر قاب نسخه پرو پلاس ردمی کی ۵۰ از چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده شده باشد، در زیر قاب نسخه معمولی آن چیپست قدیمی‌تر اسنپدراگون ۸۸۸ قرار دارد. از آنجا که فاصله زیادی تا معرفی این محصولات باقی مانده است، انتظار می‌رود طی هفته‌ها و ماه‌های آینده جزئیات و اخبار بیشتری از آن‌ها به بیرون درز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*