نسخه ریمستر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy

نسخه ریمستر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy معرفی شد

شایعات در نهایت به حقیقت تبدیل شدند و شرکت راک‌استار از نسخه ریمستر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy به صورت رسمی رونمایی کرد.

نسخه ریمستر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy که Definitive Edition نام دارد، از سوی راک‌استار رونمایی شد و قرار است در سال جاری میلادی در دسترس قرار بگیرد.

نسخه ریمستر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy در راه است

شرکت راک استار تایید کرد که نسخه‌ی ریمستر جی‌تی‌ای‌های اصلی در راه است و به‌زودی منتشر خواهد شد. این نسخه، شامل جی‌تی‌ای 3، جی‌تی‌ای: وایس سیتی و جی‌تی‌ای: سن آندریاس می‌شود و قرار است از بهبودهای گرافیکی و بصری بهره ببرد. به گفته‌ی شرکت سازنده، گیم‌پلی نیز تغییراتی داشته و «مدرن‌تر» خواهد بود اما هر سه قسمت، «حس و حال و ظاهر نسخه‌های اصلی» را حفظ خواهند کرد. با این تفاصیل، نباید انتظار یک نسخه‌ی کاملا متفاوت را داشته باشید زیرا این بازسازی حداقل از نظر گرافیکی، تفاوت چندانی با نسخه‌های اصلی ندارد اما در هر صورت برای کسانی که می‌خواهند به دنیای جی‌تی‌ای‌های کلاسیک بازگردند، انتخاب بهتری به حساب می‌آید.

راک استار در هفته‌ی آینده اطلاعات بیشتری را در این زمینه منتشر می‌کند اما تایید کرده که نسخه‌ی دیجیتالی بازی‌های اصلی به‌زودی از فروشگاه‌ها حذف می‌شوند تا با این نسخه‌ی جدید جایگزین شوند.

علاوه بر این‌ها، شرکت سازنده به مناسبت سالگرد 20 سالگی جی‌تی‌ای 3، تصمیم گرفته تا تعدادی آیتم اختصاصی را در بازی جی‌تی‌ای آنلاین به طرفداران ارائه دهد. این اتفاق طی چند رویداد مختلف در فصل پاییز رخ می‌دهد و شامل چند لباس خاطره انگیز از نسخه‌های اصلی می‌شود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در این زمینه، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این نسخه ریمستر هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد اما قرار است به‌زودی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شود. به گفته‌ی راک‌استار، این بازی در نیمه‌ی اول سال 2022، برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آی‌او‌اس نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

آیا منتظر بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*