TD-LTE نامحدود

مبنا تلکام ارائه دهنده اینترنت TD-LTE بدون محدودیت حجم و سرعت در ایران

مبنا تلکام به عنوان یک شرکت با سابقه درخشان در حوزه اینترنت، دست به عرضه سرویس TD-LTE با ترافیک نامحدود بدون آستانه مصرف منصفانه و محدودیت در سرعت، زده است.

در کشورمان ارائه‌کنندگان بسیاری برای اینترنت وجود دارند که سرویس ADSL را که وابسته به خط تلفن ثابت بوده، به عنوان خدمت اصلی خود به فروش می‌رسانند، در حالی که مودم‌های TD-LTE مبنا تلکام بدون هیچ وابستگی­‌ای تنها با یک سیم‌کارت می‌توانند اینترنتی چندین برابر سریع‌تر از ADSL به شما ارائه دهند.

TD-LTE با ترافیک نامحدود مبنا تلکام

اینترنت TD-LTE برای مصارف گوناگونی طراحی شده است و از آن می‌توان در سازمان‌ها و ادارات، منازل مسکونی و موسسه‌های مختلف استفاده کرد. مزیت اصلی این سرویس نسبت به ADSL سرعت بسیار بالای آن و عدم وابستگی به خط تلفن و تجهیزاتی مانند اسپلیتر، سیم‌کشی و امکان جابجایی آن در نقاط مختلف شهر یا کشور بوده و در مجموع راحتی بیشتری برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد. این شبکه بر بستر نسل 4.5G مخابراتی توسعه یافته و سرعت اینترنت آن به همان اندازه خواهد بود.

مبنا تلکام سرویس TD-LTE را به دو حالت حجمی و غیر حجمی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه سیم‌کارت، مودم و بسته ترافیک 540 یا 780 گیگابایتی تا یکسال از اینترنت استفاده کنید و اگر کاربر پرمصرف هستید، می‌توانید سرویس نامحدود یکساله را خریداری کنید. سرویس نامحدود دو ساله نیز با تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌شود که با خرید آن می‌توانید تا 70 درصد در هزینه اینترنت سال آینده‌تان، صرفه‌جویی کنید.

TD-LTE نامحدود

این ترافیک نامحدود بدون آستانه مصرف منصفانه و محدودیت سرعت بوده و به معنای واقعی کلمه نامحدود است. و بدین ترتیب با مشکلاتی همچون اعمال ترافیک منصفانه و افت سرعت پس از پایان این حجم مواجه نخواهید شد.

مزایای TD-LTE مبنا تلکام نسبت به رقبا

TD-LTE نامحدود

اینترنت بدون محدودیت!

به دلیل شبکه زیرساخت قدرتمند شرکت مبنا، سرویس‌دهی اینترنت بدون ایجاد محدودیت در پهنای باند خواهد بود و به عبارتی هرچه آنتن BTS به شما نزدیک‌تر باشد، اینترنت با کیفیت‌تری نیز دریافت خواهید کرد. عدم وجود محدودیت تنها به ترافیک مربوط نبوده و تاثیر خود را روی سرعت نیز گذاشته است. و این در حالی است که شرکت‌های دیگر سرعتی تا 40 مگابیت را ارائه می‌کنند، اما سرویس مبنا تلکام تا سرعت 80 مگابیت بر ثانیه را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پوشش در سراسر کشور

بر خلاف سرویس‌های TD-LTE دیگر، که گاهی اوقات در تمام نقاط کلان‌شهرها هم پوشش­‌دهی ندارند، سرویس TD-LTE مبنا به تمامی شهرهای کشور خدمت‌رسانی می‌کند. پوشش‌دهی گسترده سبب می‌شود تا حتی اگر در نقاطی از شهر قرار دارید که دسترسی به خط تلفن ثابت وجود ندارد، هنوز هم می‌توانید با پیدا کردن یک پریز برق، از اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

TD-LTE نامحدود

مودم و تجهیزات فنی

مودم‌های استفاده شده توسط مبنا تلکام یکی از باکیفیت‌­ترین مودم‌های بازار بوده که علاوه بر پشتیبانی از سرعت بالا، آنتن‌دهی مطلوبی نیز در محیط دارند. این مودم‌ها با همکاری شرکت هواوی باندل شده‌اند. همچنین امکان درخواست IP استاتیک نیز برای کاربران وجود دارد تا کنترل بیشتری روی اینترنت خود داشته باشند.

TD-LTE نامحدود

اگر مودم TD­-LTE دارید نگران نباشد، می‌توانید تنها با تهیه سیم کارت مبنا از همه سرویس‌های شرکت (حتی سرویس های نامحدود) بهره‌مند شوید.

TD-LTE نامحدود

جشنواره پاییزه سرویس های ADSL

اگر علاقمند به تکنولوژی ADSL هستید و به دنبال سرویس های پر سرعت با ترافیک بالا و تعرفه رقابتی هستید قطعا جشنواره پاییزه مینا تلکام هم نظر شما را جلب خواهد کرد.

TD-LTE نامحدود

صحبت آخر :

TD-LTE نامحدود

شرکت مبنا سوابق زیادی در زمینه فعالیت‌های اینترنتی و زیرساخت داشته و از FCP های با سابقه کشور شناخته شده، که تا چندی پیش پهنای باند نیمی از مراکز مخابراتی کشور توسط این شرکت تامین می‌شد. در خدمات ارائه شده توسط این شرکت سعی شده تا کیفیت خدمات به هیچ عنوان زیر سوال نرود و در عین حال با قیمت‌گذاری مناسب، کاربران را به خود جلب کند. توصیه می‌کنیم تا پیش از اتمام جشنواره پاییزه محصولات این شرکت، از طریق وب سایت www.mabnatelecom.com و شماره کشوری 1533 و 02191212121 نگاهی به آن‌ها داشته باشید.