سانگ یانگ تیوولی جدید

سانگ یانگ تیوولی جدید در خیابان های تهران (عکس)

سانگ یانگ تیوولی جدید به تازگی وارد بازار خودرو کشور شده است. برخی از مشخصه‌های این خودرو از جمله رینگ‌ها با تغییر همراه شده‌اند. در ادامه می‌توانید عکس های این خودرو را مشاهده کنید.

شرکت رامک خودرو به تازگی سانگ یانگ Tivoli جدید (توربو) را تحت عنوان فایتر روانه بازار کرده است و حواله داران این خودرو می‌توانند نسبت به تحویل خودرو خود اقدام کنند.

سانگ یانگ تیوولی جدید

لازم به ذکر است که رینگ این اتومبیل در مقایسه با نسخه قبلی تغییر کرده و همچنین کمپانی سانگ یانگ نشان توربو را نیز روی بدنه نسخه جدید Tivoli حک کرده است. کمپانی سانگ سانگ برای این خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ در نظر گرفته که قادر است قدرت ۱۶۱ تا ۱۶۳ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این موتور به چرخ‌های جلو نیز بر عهده یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین است.

گرم‌کن صندلی‌های جلو،‌ شارژ بی سیم تلفن همراه،‌ تهویه الکتریکی دستی،‌ سانروف، فرمان کمک برقی،‌ ۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه‌ای،‌ سنسور نور و باران،‌ دوربین عقب، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی اندروید، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، آینه‌های تاشو برقی، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، آینه حساس به نور و تریم داخلی چرم از جمله امکانات این خودرو محسوب می‌شوند.

عکس های سانگ یانگ تیوولی جدید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*