زمان رونمایی از دو گوشی هواوی نوا ۹ و نوا 8i

زمان رونمایی از دو گوشی هواوی نوا ۹ و نوا 8i مشخص شد؛ نسل جدید خانواده محبوب هواوی در راه است

هواوی خودش را آماده رونمایی از دو گوشی هواوی نوا ۹ و نوا 8i می‌کند. اکنون تاریخ معرفی گوشی‌های جدید سری Nova مشخص شده است.

ماه گذشته هواوی تأیید کرد ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر ماه) میزبان یک رویداد خبری ویژه در اتریش است. در آن زمان گمان زده می‌شد که هواوی در این رویداد از گوشی‌های سری P50 خود برای بازار جهانی رونمایی کند. اما وب‌سایت هواوی رومانی می‌گوید در این رویداد با گوشی‌های جدی سری Nova ملاقات خواهیم کرد. به نظر می‌رسد هواوی خودش را آماده رونمایی از دو گوشی هواوی نوا 9 و نوا 8i می‌کند.

نوا ۸ آی گوشی جدیدی نیست، چرا که چندی پیش در مالزی رونمایی شد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ‌IPS LCD مجهز است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس را ارائه می‌کند، از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ قدرت می‌گیرد و از یک باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۶۶ وات برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و در پشت قاب آن چهار دوربین ۶۴ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی جای دارد.

زمان رونمایی از دو گوشی هواوی نوا ۹ و نوا 8i

Huawei Nova 8i

هواوی این گوشی را در یک نسخه با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار اروپا عرضه خواهد کرد و قیمت احتمالی آن هم ۳۴۹ یورو خواهد بود.

در سپتامبر گذشته نیز هواوی از نسخه معمولی گوشی نوا ۹ رونمایی کرده بود که انتظار می‌رود این گوشی با همین نام به بازار اروپا برسد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی OLED با رزولوشن +FHD برخوردار است که نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. درون حفره‌ای روی این نمایشگر یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جای خوش کرده است، در حالی که روی قاب پشتی آن شاهد حضور چهار دوربین ۵۰ +‌ ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی هستیم.

زمان رونمایی از دو گوشی هواوی نوا ۹ و نوا 8i

Huawei Nova 9

گوشی هواوی نوا ۹ در یک نسخه 4G با چیپست اسنپدراگون 778G عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به یک باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۶۶ وات و یک حسگر اثر انگشت درون نمایشگر اشاره کرد. پیکربندی حافظه این گوشی را ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی تشکیل می‌دهد و قیمت آن هم ۵۴۹ یورو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*