تاخیر در عرضه گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن

احتمال تاخیر در عرضه گلکسی اس ۲۲ سامسونگ؛ Galaxy S21 FE هم ژانویه در سکوت معرفی می شود

برخی رسانه‌ها از احتمال تاخیر در عرضه گلکسی اس ۲۲ سامسونگ و رونمایی از گلکسی S22 FE در ژانویه، چند روز قبل از پرچمداران سامسونگ خبر می‌دهند.

معرفی شدن یا نشدن گوشی گلکسی S21 FE هنوز نامشخص است. اما نشانه‌هایی که از وجود داشتن چنین محصولی دیده می‌شود، خیلی بیشتر از نشانه‌های وجود نداشتن آن است. ظاهراً سامسونگ حتی تعدادی از این گوشی را برای عرضه در ماه اکتبر تولید کرده بود ولی در نهایت تصمیم گرفتن فعلاً این کار را انجام ندهد.

بیشتر بخوانید:

گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن کنسل شد؛ سامسونگ در حال پاک کردن ردپای آن در وب!

گزارش‌ها اخیر نشان می‌دهد که ممکن است پروژه عرضه گلکسی اس ۲۱ اف ای به طور کامل لغو شده باشد. شاید منطقی نباشد سامسونگ این گوشی را در فاصله‌ای نزدیک به رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S22 خود معرفی کند، ولی ما شنیده‌ایم که سامسونگ چنین تصمیمی را گرفته است و عرضه این گوشی تا رونمایی از نسل جدید پرچمداران سامسونگ به تعویق خواهد افتاد.

سامسونگ هنوز هم می‌خواهد Galaxy S2 FE را عرضه کند

ما شنیده‌ایم که سامسونگ می‌خواهد در ژانویه ۲۰۲۲ از این گوشی رونمایی کند. این شرکت می‌خواهد درست مثل گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای، از نسل جدید آن هم طی یک کنفرانس مجاز آنپکد رونمایی کند. شاید هم سامسونگ خیلی بی سر و صداتر، این پرچمدار اقتصادی را فقط با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی معرفی کند.

تاخیر در عرضه گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن

تصویر منتصب به گوشی گلکسی S21 FE

ما همچنین شنیده‌ایم که گوشی گلکسی S21 FE در زمان عرضه با مقدار محدودی وارد بازار می‌شود؛ بنابراین ممکن است در ژانویه وارد برخی از بازارها نشود و با فاصله زمانی بیشتری فروش آن آغاز شود.

تأخیر در عرضه گلکسی اس ۲۲

اما خبرهایی هم در خصوص تاخیر در عرضه گلکسی اس ۲۲ سامسونگ شنیده می‌شود. پیشتر انتظار می‌رفت گوشی‌های این خانواده هم مثل نسل گذشته خود در ژانویه رونمایی شوند، ولی عقلانی نیست که هم رویداد معرفی گلکسی اس ۲۱ و هم سری گلکسی اس ۲۲ در یک ماه برگزار شود. حداقل به یک ماه زمان بین معرفی این گوشی‌ها نیاز است.

شاید هم سامسونگ همه چیز را مثل زمان‌های گذشته برگزار کند. احتمال این وجود دارد که غول کره‌ای پیش از آغاز رویداد MWC 2022 بارسلونا در ۲۸ فوریه، رویداد آنپکد خودش را برای معرفی و عرضه گلکسی اس ۲۲ برگزار کند تا محصولات جدید خودش را برای ملاقات عموم کاربران با آن‌ها به کنگره جهانی موبایل بارسلونا ببرد.

کمبود جهانی تراشه یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که باعث شده هنوز گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن عرضه نشود. بنابراین تأخیر در عرضه گوشی‌های سری S22 در نهایت می‌تواند به نفع سامسونگ باشد. سامسونگ باید مطمئن شود می‌تواند تراشه‌های کافی برای گوشی‌های پرچمدار پرتقاضای سری گلکسی اس ۲۲ را تأمین کند، سپس به فکر عرضه گوشی اس ۲۱ اف ای بیافتد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*