لامبورگینی 300 هزار دلاری

لامبورگینی 300 هزار دلاری توریست بدشانس به خاطر سرعت غیر مجاز، حراج شد!

پلیس دانمارک لامبورگینی 300 هزار دلاری یک شهروند عراقی ساکن نروژ را به دلیل سرعت غیر مجاز مصادره کرد و طبق قانون آن را به حراج خواهد گذاشت.

بر اساس قانون کشور دانمارک، پلیس این کشور اجازه دارد تا وسایل نقلیه رانندگان بی‌احتیاط که مقررات تعیین شده را رعایت نمی‌کنند، توقیف کرده و آنها را به حراج بگذارد. مبلغ حاصل از این حراج نیز به صندوق عمومی دانمارک منتقل می‌شود. به تازگی این قانون سختگیرانه گریبانگیر راننده لامبورگینی 300 هزار دلاری شد.

مصادره لامبورگینی 300 هزار دلاری

یک شهروند عراقی ساکن نروژ که به تازگی یک دستگاه خودرو لامبورگینی هوراکان را به قیمت 300 هزار دلار از آلمان خریداری کرده بود، هنگام رانندگی در بزرگراهی بین آلمان و دانمارک به دلیل سرعت غیرمجاز 236 کیلومتر بر ساعت توسط پلیس دستگیر شد. از آنجایی که حداکثر سرعت مجاز در این بزرگراه 130 کیلومتر بر ساعت است، برای این شهروند قانون سختگیرانه دانمارک لحاظ خواهد شد. علاوه بر این راننده باید به دلیل سرعت غیر مجاز نیز به صورت جداگانه جریمه بپردازد.

گفتنی است این قوانین سختگیرانه فقط مختص دانمارک نبوده و مدتی قبل در کوئینزلند استرالیا نیز راننده یک لامبورگینی حادثه‌ای را رقم زد. این راننده به دلیل 20 تخلف ترافیکی و همچنین تعقیب و گریز با پلیس با سرنوشت مشابه‌ای مواجه شد. پلیس خودرو سوپراسپرت این راننده متخلف را به مزایده گذاشت و راننده نیز ضمن محرومیت از رانندگی به 4 سال زندان محکوم شد.

پلیس در خصوص این اتفاقی عنوان کرده بود برخی از رانندگان خودروهای لوکس به دنبال تمسخر پلیس هستند و با سرعت زیاد قصد سبقت از خودروهای پلیس را دارند، اما پلیس با این تخلفات بسیار سختگیرانه عمل خواهد و با قدرت تحقیقاتی و قوانین خود می‌تواند این رانندگان متخلف را شناسایی کرده و آنان را تحت تعقیب قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*