قیمت گوشی های پرچمدار

آخرین قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون در بازار ایران- مهر 1400

در این مطلب آخرین قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ ، شیائومی، هواوی و آیفون را در بازار ایران برای مهرماه 1400 بررسی خواهیم کرد.

گوشی های پرچمدار سامسونگ، شیائومی و آیفون به علت بالا بودن نرخ ارز در ایران با قیمتی فراتر از قیمت واقعی‌شان به فروش می‌رسند. در حال حاضر گوشی های پرچمدار سامسونگ، شیائومی و آیفون به عنوان معتبرترین برندهای تولید تلفن همراه، در بازار جهانی با قیمتی بین 800 تا 1800 دلار خرید و فروش می‌شوند. این در صورتی است که برای خرید این تلفن‌های همراه در داخل کشور به علت نوسان ارز و همچنین سودجویی دلالان باید 10 تا 30 میلیون بیشتر از قیمت اصلی گوشی هزینه کنید.

طبق گفته فعالان بازار تلفن همراه، دلیل اصلی این که گوشی‌ های پرچمدار سامسونک، شیائومی و آیفون در بازار کشور با قیمتی فراتر از قیمت اصلی‌شان به فروش می‌رسند،‌ این است که به منظور ورود این موبایل‌ها به کشور باید از طریق چند واسطه اقدام کرد. فروشندگان تلفن همراه عنوان می‌کنند که به دلیل اعمال تحریم‌ها نمی‌توان از فروشندگان رسمی مستقیما تلفن همراه خریداری کرد و به همین دلیل باید از طریق چند واسطه اقدام به انجام این کار کرد.

از طرفی دیگر تعدادی از فعالان این بازار نیز مدعی هستند که سودجویی و سوءاستفاده‌گری بعضی از فروشندگان موبایل باعث شده تا گوشی های پرچمدار سامسونگ و سایر برندها با قیمتی فراتر از قیمت اصلی‌شان در بازار کشور به فروش برسند.

گوشی های پرچمدار سامسونگ با چه قیمتی به فروش می‌رسند؟

گوشی های پرچمدار سامسونگ در حال حاضر گلکسی S21 Ultra، گلکسی زد فیلیپ 2 و گلکسی زد فولد 2 هستند که از میان آن‌ها برای خرید زد فولد 2 باید حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری شوید. این گوشی پرچمدار تاشو در بازار فعلی با قیمتی در حدود 1100 تا 2500 دلار به فروش می‌رسد که در بازار موبایل کشور باید برای خرید آن حاضر به پرداخت 45 میلیون تومان شوید. لازم به ذکر است که مشخصات و ظرفیت این مدل از سامسونگ تعیین کننده قیمت آن هستند. علاوه بر این برای خرید گوشی S21 Ultra نیز باید 34 میلیون تومان هزینه کنید.

گوشی های پرچمدار شیائومی چقدر قیمت دارند؟

Xiaomi Mi 11 Ultra و Mi Mix Fold پرچمداران فعلی برند شیائومی هستند. Mi Mix Fold از جمله گوشی های تاشو است که تاکنون تعداد اندکی از آن وارد کشور شده است. برای خرید این پرچمدار باید حاضر به پرداخت 41 میلیون تومان شوید و همچنین اگر قصد خرید Xiaomi Mi 11 Ultra را دارید نیز باید 43 میلیون تومان هزینه کنید.

پرچمدار هواوی با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

برند هواوی تا پیش از این حضور باشکوهی در بازار کشور داشت؛‌ اما به تازگی حضور این برند در بازار کشور کمتر شده است. پرچمدار این برند در حال حاضر P40 Pro 5G است که در بازار کشور 23 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

جدیدترین گوشی آیفون چقدر قیمت دارد؟

خرید جدیدترین گوشی آیفون یعنی آیفون 13 نیازمند پرداخت 700 تا 1400 دلار است که قیمت آن با توجه به مدل و ظرفیت گوشی مشخص می‌شود. آیفون 13 پرو مکس با ظرفیت یک ترابایت در مقایسه با سایر نسخه‌های آیفون 13 قیمت بالاتری دارد. در حال حاضر برای خرید یک آیفون سیزده 128 گیگابایتی باید حاضر به پرداخت 36 میلیون تومان شوید و همچنین اگر قصد خرید آیفون 13 پرو مکس یک ترابایتی که در بازار کشور بسیار کمیاب است را دارید باید رقمی بالاتر از 90 میلیون تومان را کنار بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*