گوشی جدید سونی

گوشی جدید سونی 4 آبان ماه می‌آيد؛ بازگشت سامورایی محبوب

گوشی جدید سونی اکسپریا 4 آبان ماه معرفی خواهد شد. آخرین تلاش سونی برای جذب کاربران اکسپربا 1 مارک 3 نام داشت و حالا باید ببینیم محصول جدید این شرکت چیست.

در اواخر فروردین ماه بود که بخش موبایل سونی از گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 3 رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون نام Sony Mobile خیلی در رسانه‌ها شنیده نشده است. در این مدت سونی بالاخره توانست مدل اکسپریا 5 مارک 3 را در فروشگاه‌ها عرضه کند و همچنین در سکوت خبری از گوشی جدید اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن پرده‌برداری کرد.

دو هفته صبر برای گوشی جدید سونی

اما حالا پس از مدت‌ها نشانه‌ای از فعالیت در ژاپنی‌ها مشاهده شده است. رویدادی برای رونمایی از یک محصول از برند اکسپریا برای سه‌شنبه دو هفته بعد یعتی ۴ آبان ماه برنامه‌ریزی شده است. با توجه به حضور برند اکسپریا در اطلاعیه مربوطه می‌توان گفت که قطعا با یک گوشی جدید مواجه خواهیم شد.

گوشی جدید سونی

سونی اکسپریا 1 مارک 3

هنوز برای معرفی گوشی‌های مارک 4 خیلی زود است؛ زیرا هم کوالکام از تراشه پرچمدار جدیدش رونمایی نکرده است و هم اینکه سونی به تازگی توانسته سری مارک 3 را به بازار عرضه کند.

پس آيا باید منتظر یک گوشی میان‌ رده باشیم؟ این هم ممکن است؛ اما با توجه به معرفی Xperia 10 III Lite در سکوت خبری، می‌توان گفت که معمولا شرکت‌ها برای گوشی‌های میان رده خود یک مراسم بزرگ و پر زرق و برق را ترتیب نمی‌دهند.

راستش را بخواهید نمی‌دانیم گوشی بعدی سونی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. تمامی پست‌های قدیمی‌تر مربوط به سونی را هم بررسی کردیم؛ اما هیچ شایعه‌ای درباره یک گوشی جدید منتشر نشده بود. شرکت ژاپنی در این مدت مشغول کار روی پلی استیشن، هدفون، دوربین‌های بدون آينه و … بوده است؛ اما خبری از گوشی نبود.

گوشی جدید سونی

تا دو هفته دیگر قرار است از گوشی موبایلی رونمایی شود که تقریبا هیچ چیزی درباره آن نمی‌دانیم. چند سالی میشد که چنین چیزی ندیده بودیم. به عنوان مثال پیکسل‌های جدید گوگل هفته آینده به طور کامل معرفی می‌شوند و تقریبا تمامی مشخصات و ویژگی‌های آنها را می‌دانیم.

به نظر شما گوشی جدید سونی یک پرچمدار خواهد بود یا میان رده؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*