سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت

سونی در سکوت خبری از اکسپریا 10 مارک 3 لایت رونمایی کرد

سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت – Sony Xperia 10 III Lite در سکوت خبری معرفی شد. این گوشی برای بازار ژاپن توسعه داده شده است و از eSIM پشتیبانی می‌کند.

سونی در اقدامی غیر منتظره از نسخه لایت گوشی اکسپریا 10 مارک 3 پرده برداری کرد. در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این محصول منتشر نشده است و فعلا تنها کاربران ژاپنی می‌توانند از طریق اپراتور MNVO (یا به صورت آزاد) گوشی جدید سونی را خریداری کنند. البته اگر اکسپریا 10 مارک 3 لایت در بارار‌های دیگر عرضه نشود هم چیزی زیادی را از دست نداده‌اید.

سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت

سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت

اکسپریا 10 مارک 3 از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد؛ اما سونی این میزان را در مدل Lite نصف کرده و به ۶۴ گیگابایت رسانده است. البته شما همچنان می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید. میزان رم گوشی نیز همانند مدل معمولی ۶ گیگ است.

Xperia 10 Mark 3 Lite تنها در مدل تک سیم کارته وارد بازار خواهد شد؛ هرچند که پشتیبانی از eSIM تا حدودی جای خالی مدل دو سیم کارته را پر می‌کند. دیگر تغییر مدل لایت به حذف شدن رادیو FM بر می‌گردد. البته رادیو FM مدل معمولی نیز در بسیاری از مناطق فعال نبود؛ بنابراین این مورد خیلی مهم تلقی نمی‌شود. خبر خوب اینکه هنوز جک 3.5 میلی‌متر هدفون سر جایش است.

بقیه مشخصات اکسپریا 10 مارک 3 لایت تفاوتی با مدل معمولی نمی‌کند. نسخه لایت نیز به نمایشگر ۶ اینچی اولد با رزولوشن +1080p مجهر شده‌ است و از تراشه اسنپدراگون 690، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری و شارز سریع ۳۰ وات بهره می‌برد.

سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت

در بخش تصویر برداری نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در کتار لنر تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۸ مگاپبکسلی هستیم. یک حسگر ۸ مگاپیکسلی نیز وظیفه ثیت تصاویر سلفی را به عهده دارد.

علاوه بر اینها، این گوشی توانسته گواهی IP68 را به دست آورد که به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. سونی اکسپریا 10 مارک 3 لایت از جمعه آینده در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. سونی برچسب قیمتی ۴۲۵ دلاری را برای گوشی جدید خود برگزیده که ۱۰ درصد کمتر از مدل معمولی Xperia 10 Mark 3 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*