مرسدس بنز C کلاس All Terrain

مرسدس بنز C کلاس All Terrain معرفی شد؛ یک استیشن مجهز به ویژگی‌های آفرود

مرسدس بنز C کلاس All Terrain مدل 2022 معرفی شد. این استیشن مرسدس بنز با برخورداری از ویژگی‌های آفرود نسبت به سایر نسخه‌های C کلاس استیشن متمایز شده است.

شرکت مرسدس بنز با هدف گسترش خانواده مدل‌های کراس استیشن از مرسدس بنز C کلاس All Terrain پرده برداشت. این خودرو به دلیل برخورداری از ویژگی‌های آفرودی نسبت به سایر نسخه‌های C کلاس استیشن بسیار متفاوت به نظر می‌رسد؛ برای مثال فاصله خودرو از سطح زمین این خودرو اکنون 40 میلی‌متر افزایش پیدا کرده است.

مشخصات مرسدس بنز C کلاس All Terrain 

مرسدس بنز C کلاس All Terrain

از سایر ویژگی‌های متمایز کننده این نسخه با سایر نسخه‌های C کلاس استیشن می‌توان به جلوپنجره خاص، صفحه‌های محافظ جلو و عقب و روکش‌های پلاستیکی در دهانه گلگیرها اشاره کرد. چنین تغییراتی باعث شده تا این خودرو نسب به استیشن معمولی حدود 4 میلی‌متر کشیده‌تر و 21 میلی‌متر عریض‌تر شود.

مرسدس بنز C کلاس All Terrain

مرسدس بنز برای این خوردو رینگ‌های ویژه ۱۷ تا ۱۹ اینچی را نیز در نظر گرفته است. همچنین تمام مدل‌های این خودرو طبق تریم بیرونی آوانگارد توسعه پیدا کردند و به همین دلیل این خودرو از تزئینات آلومینیومی براق متعددی بهره می‌برد. زه دور پنجره‌های جانبی خودرو نیز با رنگ مشکی براق تزیین شده و افراد با انتخاب پکیج شب می‌توانند برای این خودرو تریم مشکی براق بیشتری را سفارش دهند.

مرسدس بنز C کلاس All Terrain

این استیشن اکنون از دو حالت رانندگی جدید آفرود و آفرود پلاس بهره می‌برد. البته برای این خودرو کنترل پایین آمدن از شیب‌ها نیز در نظر گرفته شده که مرسدس بنز برای آن نام تنظیم‌کننده سرعت در سرازیری‌ها را انتخاب کرده است. همچنین مرسدس بنز برای ارتقای توانایی یدک‌کشی این خودرو نیز اصلاحاتی را اعمال کرده است.

مرسدس بنز C کلاس All Terrain

مشتریان می‌توانند برای این خودرو قلاب الکتریکی تریلر، سیستم کنترل پایداری ESP تریلر و دستیار مانور تریلر را سفارش دهند که دستیار مانور تریلر با هدف کمک به انجام مانورهای مختلف در سرعت‌های پایین می‌تواند در سرعت‌های تا 5 کیلومتر بر ساعت به شکل اتوماتیک زاویه فرمان خودرو را تنظیم کند. طبق اعلام سازنده، مرسدس بنز C کلاس All Terrain قادر به بکسل 1800 کیلوگرم است.

مرسدس بنز C کلاس All Terrain

برای تمام مدل‌های C کلاس All Terrain به شکل استاندارد سامانه چهار چرخ محرک ۴Matic در نظر گرفته شده است که 45 درصد از نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو و 55 درصد دیگر را به چرخ‌های عقب ارسال خواهد کرد. مشتریان می‌توانند برای این خودرو موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی و دیزلی را سفارش دهند که برای هر دو پیشرانه یک سیستم الکتریکی 48 ولت با استارت ژنراتور یکپارچه نیز در نظر گرفته شده است.

مرسدس بنز C کلاس All Terrain

مرسدس بنز C کلاس All Terrain در ماه آینده و در نمایشگاه مونیخ برای نخستین بار به معرض نمایش درخواهد آمد و قیمت آن نیز مدتی بعد برای بازارهای اروپا اعلام می‌شود. البته این خودرو روانه بازار آمریکا نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*