آپدیت MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8

آپدیت MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8 در چین منتشر شد

کاربران چینی هم اکنون می‌توانند آپدیت MIUI 12.5 برای شیائومی ردمی نوت 8 – Xiaomi Redmi Note 8 را دریافت کنند. پیش‌تر شاهد انتشار اندروید 11 برای این گوشی بودیم.

شیائومی ردمی نوت 8 قطعا در زمره بهترین گوشی‌های اقتصادی قرار دارد و به همین خاطر است که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی به حساب می‌آید. در حال حاضر کاربران شیائومی ردمی نوت 8 در حال دریافت آپدیت MIUI 12.5 هستند.

این به‌روزرسانی با شماره V12.5.1.0.RCOCNXM در چین منتشر شده است. البته آپدیت مورد نظر در مرحله بتا پایدار قرار دارد که یعنی فقط تعداد محدودی از کاربران منتخب می‌توانند آن را دریافت کنند. هرچند که در روز‌های آینده این به‌روزرسانی برای تمامی کاربران چینی منتشر خواهد شد.

البته شیائومی هنوز آپدیت اندروید 11 را برای نسخه های بین‌المللی این گوشی منتشر نکرده است. به عنوان مثال نسخه هندی Redmi Note 8 آخرین به‌روزرسانی خود را در دی ماه سال گذشته دریافت کرد و به نظر می‌رسد اندروید 11 و MIUI 12.5 به صورت یکپارچه برای این نسخه منتشر شود.

در میان نسخه‌های بین‌المللی این گوشی، تنها نسخه اروپایی ردمی نوت 8 اندروید 11 را دریافت کرده است. متاسفانه مشخص نیست که شیائومی چه زمانی به‌روزرسانی اندروید 11 و MIUI 12.5 را برای نسخه‌های بین‌المللی عرضه خواهد کرد؛ اما احتمالا تا چند هفته دیگر شاهد این اتفاق خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*