جاروبرقی های بست

بررسی جاروبرقی های بست: هیولاهای مکنده

جاروبرقی های بست از جمله جاروبرقی‌های با توان و دوام بالا در بازار هستند که با قیمتی اقتصادی برای فروش قرار گرفته‌اند.

جاروبرقی از لوازم ضروری هر خانه‌ای محسوب می‌شود و وجودش مایه پاکیزگی محیط خواهد بود. این کالای خانگی در انواع مختلفی به فروش می‌رسد و شاید مهم‌ترین فاکتور برای خرید یک جاروبرقی، توان مکش و دوام بالای آن به حساب بیاید.

جاروبرقی های بست با توان موتور بالا و قیمت اقتصادی در بازار حضور یافته‌اند و حرف‌های زیادی برای گفتن حتی در برابر برندهای معروف دارند. در ادامه به بررسی جاروبرقی‌های این برند می‌پردازیم و زیر و بم این محصولات را زیر ذره‌بین گجت نیوز خواهیم برد.

جاروبرقی های بست

جاروبرقی های بست

برند بست به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت انتخاب بوده که پیش از این برندهای معروفی نظیر اسنوا را روانه بازار کرده است. حالا بست دست به تولید دو جاروبرقی قدرتمند زده و دو مدل Power Clean و Power Max را با مشخصات توانمندی در ویترین فروشگاه‌ها قرار داده است. مدل Power Clean بیشتر برای استفاده خانگی و مدل Power Max برای اماکن بزرگتر و عمومی طراحی شده ولی در صورت نیاز می‌توانید هر کدام از این دو مدل را خریداری کنید.

جاروبرقی بست مدل Power Clean

جاروبرقی های بست

جاروبرقی Power Clean بست با توان 1400 وات گزینه‌ای مناسب برای تمیز کردن محیط‌های خانگی برشمرده می‌شود که با سیستم سیم جمع‌کن اتوماتیک، می‌تواند در عرض چند ثانیه سیم 5 متری برق خود را جمع کند. دو کلید جهت تنظیم قدرت مکش نیز تعبیه شده تا متناسب با سطحی که می‌خواهید آن را تمیز کنید از جاروبرقی‌تان استفاده کنید.

لوله تلسکوپی استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع جاروبرقی Power Clean به همراه فیلتر دوار نشکن، کارکرد طولانی مدت این محصول را تضمین می‌کنند. یک فیلتر بهداشتی نیز درون جاروبرقی تعبیه شده تا هنگام پر کردن کیسه دائمی یا یکبار مصرف دستگاه، زباله‌ها به شکلی بهداشتی جمع‌آوری شوند.

برس چندمنظوره، برس مبل و گوشه پاک کن از جمله متعلقات این جاروبرقی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان به خوبی فضاهای مختلف خانه را پاکیزه کرد. همچنین امکان قابلیت پارک و نصب اتصالات به صورت عمودی و افقی فراهم شده تا فضای کمتری از خانه اشغال شود.

جاروبرقی بست مدل Power Clean در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و قرمز تولید شده و با گارانتی 24 ماهه ضمانت محصول و 120 ماهه پشتیبانی فنی و تضمین قطعات با قیمتی اقتصادی به فروش می‌رسد.

جاروبرقی بست مدل Power Max

جاروبرقی های بست

این مدل 1800 واتی توانایی بیشتری برای مکش در اختیار داشته و با راحتی بیشتری می‌توانید محیط‌های بزرگتر و آلوده‌تر را تمیز کنید. سیم جمع کن جاروبرقی Power Max از نوع دستی بوده و کابل 5.5 متری آن را بایستی با دست جمع کنید. چرخ‌های بزرگ این محصول باعث می‌شود تا حرکت آن بدون مشکل و با راحتی هرچه بیشتر انجام شود.

شبکه و فیلتر محافظ در کنار فیلتر بهداشتی باعث شده‌اند تا ذرات آلوده نه تنها به جاروبرقی آسیب نزنند بلکه هنگام خالی کردن مخزن 21 لیتری نیز از بابت بهداشت محیط نگرانی نداشته باشید. برس مبل و گوشه پاک کن از اقلامی هستند که همراه با جاروبرقی Power Max عرضه می‌شوند.

شرکت بست این محصول را در دو رنگ خاکستری تیره و قرمز تولید کرده و برای آن گارانتی 24 ماهه ضمانت محصول و 120 ماهه پشتیبانی فنی و تضمین قطعات را در نظر گرفته تا خیال خریدار از بابت کارکرد صحیح دستگاه راحت شود.

شما می‌توانید برای منزل یا دیگر مکان‌ها از جاروبرقی‌های بست استفاده کنید. مدل Power Clean بیشتر برای مکان‌های کوچک و خانگی کارآمد خواهد بود در حالی که مدل Power Max برای اماکن عمومی و آلوده‌تر بیشترین استفاده را خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*