گوشی نوکیا جی ۳۰۰

نوکیا جی ۳۰۰ معرفی شد؛ یک گوشی اقتصادی دیگر از پیر شکست خورده صنعت موبایل

گوشی نوکیا جی ۳۰۰ با قیمت ۲۰۰ دلاری و امکاناتی مثل شبکه 5G رونمایی شد. در ادامه با مشخصات فنی، امکانات و قیمت گوشی Nokia G300 آشنا شوید.

همین چند روز پیش بود که نخستین تبلت نوکیا به نام Nokia T20 با یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی رونمایی شد. اکنون نوبت به معرفی یک گوشی ارزان قیمت 5G با این برند معتبر رسیده است. نوکیا G300 یک گوشی ۲۰۰ دلاری است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. اما با این قیمت بسیار رقابتی، شما به جز پنجمین نسل شبکه موبایل چه امکاناتی را دریافت خواهید کرد؟

گوشی نوکیا جی ۳۰۰

روی قاب جلویی این گوشی یک نمایشگر ۶.۵ اینچی HD با ناچ شبیه به حرف V حضور دارد که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل آن قرار دارد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی خیلی ضخیم ولی با توجه به این نرخ قیمت مناسب است. یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری آن تعبیه شده و البته از تشخیص چهره برای باز کردن قفل صفحه هم پشتیبانی می‌کنید.

گوشی نوکیا جی ۳۰۰ از چیپست اسنپدراگون 480 5G با ۴ گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. این یک چیپست ۸ هسته‌ای با ۲ هسته A76 (سرعت کلاک ۲ گیگاهرتزی) به علاوه ۶ هسته A55 (سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتزی) است. نوکیا جی ۳۰۰ همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارتقاپذیر و اندروید ۱۲ را هم ارائه می‌کند.

گوشی نوکیا جی ۳۰۰

روی قاب پشتی گوشی سیستم دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل حسگر اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق برای عکاسی پرتره است. این دوربین از حالت عکاسی شبانه، لرزشگیر الکترونیکی، صدای فراگیر OZO و حذف نویز باد نیز پشتیبانی می‌کند.

در انتها باید به عمر باتری ۲ روزه این گوشی ارزان قیمت به لطف حضور یک باتری ۴،۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. همانطور که گفته شد نوکیا این گوشی را با قیمت ۲۰۰ دلاری عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*