نوکیا T20

تبلت ۱۰.۴ اینچی نوکیا T20 در دو نسخه وای‌ فای و 4G معرفی شد

تبلت نوکیا T20 رونمایی شد. Nokia T20 دارای یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی LCD با رزرولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و در دو نسخه وای فای و 4G عرضه خواهد.

هرآنچه که از یک گوشی‌ نوکیا انتظار دارید را حالا می‌توانید در قالب یک تبلت ببینید. شاید این جمله بهترین توصیف برای تبلت‌های جدید سری T نوکیا باشد؛ اما چه شد که نوکیا به فکر معرفی تبلتی به نام T20 افتاد؟

خب به خاطر همه‌گیری کرونا، سال گذشته میزان فروش تبلت‌ها برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ با رشد همراه شد. شرایط در سال جاری نیز همینگونه بوده است. به همین خاطر نوکیا برنامه خود برای عرضه تبلت تی 20 را تدوین کرد.

این تبلت باید عمر باتری بالایی داشته باشد و همچنین از شارژ سریع پشتیبانی کند تا بتواند یک روز کامل در محیط کار یا مدرسه دوام بیاورد. تبلت مورد نظر باید از تماس تصویری هم پشتیبانی کند و فضایی اختصاصی برای کودکان داشته باشد. والدین هم باید ابزار‌هایی برای کنترل فرزندان کوچکشان داشته باشند. در نهایت این تبلت باید امن و بادوام باشد.

مشخصات و ویژگی‌های تبلت نوکیا T20 

نوکیا T20

نوکیا در پاسخ به هدف اول از یک باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپری در تبلت جدیدش استفاده کرده است که بزرگترین باتری استفاده شده در این بازه قیمتی محسوب می‌شود. بر اساس ادعای نوکیا، تی 20 باید بتواند از پس ۱۵ ساعت استفاده برآید که یعنی می‌توان از آن در محیط کار و مدرسه استفاده کرد و در پایان روز نیز مقداری باتری برای بازی کردن در خانه باقی خواهد ماند.

اگر به هر دلیلی مجبور باشید که تماس‌های طولانی برقرار کنید، این تبلت می‌تواند تا ۷ ساعت شما را همراهی کند. برای تفریحات آخر هفته همچون تماشای فیلم نیز بون هیچ مشگلی تا ۱۰ ساعت با شما خواهد بود.

نوکیا T20

پس از تمام شدن باتری،‌ کاربر می‌تواند با استفاده از یک آداپتور 15 وات و از طریق درگاه USB-C دستگاه را شارژ کند. هرچند که نوکیا تنها یک شارژر ۱۰ واتی را در جعبه محصول قرار داده است.

تبلت نوکیا T20 به یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۵ به ۹ مجهز شده است. روشنایی نمایشگر در حالت عادی به ۴۰۰ نیت می‌رسد که البته می‌توان از طریق «حالت افزایش روشنایی» آن را باز هم بیشتر کرد. همچنین لایه‌ای از یک شیشه مقاوم روی آن قرار گرفته است.

نوکیا T20

در بخش نرم افزاری از اندروید 11 استفاده شده است و در بخش سخت افزاری نیز شاهد حضور چیپست Unisoc Tiger T610 (معماری ۱۲ نانومتری) با دو هسته کورتکس A-75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A-55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز هستیم.

چیپست استفاده شده عملکردی در حد پرچمداران ندارد و نباید هم از آن انتظار زیادی داشت؛ اما مصرف انرژی کمی دارد و دلیل نوکیا برای استفاده از آن نیز همین بوده است. این چیپست در کنار ۳ یا ۴ گیگ رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است. شما همچنین می‌توانید با استفاده از درگاه microSD فضای بیشتری برای ذخیره فایل‌های جدید در اختیار داشته باشید.

نوکیا T20

نوکیا در بحث پشتیبانی نرم افزاری همان وعده‌ای را می‌دهد که در هنگام عرضه گوشی‌های سری G داده بود. شرکت فنلاندی تا ۲ سال آپدیت‌های مهم اندروید را برای این تبلت منتشر می‌کند و تا ۳ سال هم ارائه آپدیت‌های امنیتی ماهیانه ادامه خواهد یافت.

این تبلت بخشی از برنامه Android Enterprise Recommended است و HMD نیز سعی می‌کند کسب و کار خود را با فروش این تبلت به شرکت‌هایی که می‌خواهند با استفاده از تعداد زیادی تبلت از راه دور همه‌چیز را مدیریت کرده و اتصال داده ایمنی (حتی در حالت رومینگ) در بیش از ۱۸۰ کشور داشته باشند، گسترش دهد.

نوکیا T20

تبلت Nokia T20 به اسپیکر‌های استریو، دو میکروفون و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است. در بدنه جلویی دستگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای انجام تماس‌های تصویری دیده می‌شود و در بدنه پشتی نیز یک ماژول ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. نوکیا دوربین جلو را برای تماس‌های تصویری بهینه کرده است و حتی می‌توان از آن برای باز کردن قفل دستگاه استفاده کرد.

HMD Global به لوازم جانبی مورد نیاز این تبلت نیز توجه کرده است. لوازم جانبی نوکیا T20 شامل یک قاب محافظ مقاوم و یک قاب محافظ مقاوم به همراه پایه و فلیپ کاور می‌شوند. هر دو از تبلت در صورت ضربه دیدن یا افتادن از دست کودکان محافظت می‌کنند. قاب دوم در هنگام تماشای فیلم و یا انجام تماس تصویری هم کارایی دارد.

نوکیا T20

تکمیل کننده این مجموعه هدفون‌های بی سیم نوکیا میکرو ایرباد پرو است. این ایرباد‌های بی سیم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی می‌توانند در گوش‌های بزرگ و کوچک جای گیرند. دیگر ویژگی مهم Nokia Micro Earbuds Pro کاهش نویز در هنگام تماس است.

نوکیا T20 در دو نسخه وای فای و 4G عرضه خواهد شد. انتخاب بین این دو بستگی به این دارد که آيا می‌خواهید از تبلت خود در خانه استفاده کنید و یا اینکه آن را به همراه خود به سر کار یا جای دیگر ببرید. تی 20 از وای فای 5 (ac) و بلوتوث ۵.۰ نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

نوکیا قیمت ۲۰۰ یورویی را برای نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی تبلت خود (مدل وای فای) در نظر گرفته است. قیمت پایه مدل 4G LTE نوکیا T20 نیز از ۲۴۰ یورو آغاز می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه این دستگاه منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*