سرویس اعتباری اسنپ

سرویس اعتباری اسنپ روشی نوین را در زمینه پرداخت آغاز می‌کند

سرویس اعتباری اسنپ در سوپراپلیکیشن این شرکت با مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» راه‌اندازی شده که شیوه‌ای نوین در زمینه پرداخت محسوب می‌شود.

اسنپ سرویس اعتباری جدیدی را در سوپر اپلیکیشن خود راه‌اندازی کرده است. این سرویس اعتباری با مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» یا Buy Now, Pay Later که به اختصار BNPL نامیده می‌شود ارائه شده و در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر اسنپ به این سرویس دسترسی دارند. با استفاده از این روش جدید پرداخت، شما در سوپر اپلیکیشن اسنپ می‌توانید محصولات و خدمات مورد نیاز خود را بلافاصله بخرید و دریافت کنید، اما مبلغ آن را در پایان ماه بپردازید.

مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» چگونه توسعه یافت؟

از سال 1399، فعالیت اسنپ پی به عنوان بازوی مالی گروه اسنپ و به منظور ایجاد فراگیری مالی یا Financial Inclusion شروع شد. سرویس اعتباری نیز یکی از محصولات مهم و جدید این مجموعه است که در سوپراپلیکیشن اسنپ ارائه می‌شود. مجید حسامی، مدیر ارشد اجرایی اسنپ پی در این رابطه اظهار کرد:

اسنپ پی تلاش می‌کند همگام با شرکت‌های برتر حوزه فناوری‌های مالی یا فین تک در دنیا، محصولات و خدمات نوین مورد نیاز زندگی دیجیتال را به کاربران خود ارائه کند. در خصوص سرویس BNPL نیز علاوه بر استقبال چشمگیر از این محصول در سراسر جهان، توجه به این واقعیت که کارت‌های اعتباری هنوز وارد سیستم پرداخت مالی ایران نشده‌اند، ضرورت ارائه این سرویس را برای کاربران ایرانی بیش از پیش روشن می‌کند. این موضوع به انگیزه اصلی ما برای راه‌اندازی سرویس اعتباری اسنپ تبدیل شود و تقریبا از ده ماه پیش این سرویس را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کردیم.

علاوه بر فین تک‌های شناخته شده‌ای در سطح بین‌المللی مانند کلارنا، افترپی و افرم که کسب و کار خود را بر پایه BNPL بنا گذاشته‌اند، در حال حاضر شرکت‌های بزرگ دیگری مانند اپل، آمازون و پی پل هم امروزه به مدل «الان بخر، بعدا پرداخت کن» روی آورده‌اند. طبق مطالعاتی که انجام شده، در سال‌های اخیر این مدل در بین تمام شیوه‌های سنتی و نوین پرداخت در جهان، بالاترین میزان رشد استفاده را در بسیاری از کشورهای دنیا مانند ایالات متحده آمریکا، استرالیا و هند داشته و متخصصان این روش را انقلاب بعدی صنعت مالی می‌دانند.

استفاده از سرویس اعتباری اسنپ به چه چیزهایی نیاز دارد؟

مدیر ارشد اجرایی اسنپ پی می‌گوید سرویس اعتباری اسنپ هم‌اکنون برای بیش از 1 میلیون کاربر این سوپراپلیکیشن فعال شده و این دسته از کاربران می‌توانند به وسیله اعتبار مشخصی که در ابتدای ماه به آنها اختصاص داده می‌شود، از خدمات گروه اسنپ استفاده کنند و هزینه آن را در آخر ماه بپردازند. این سرویس و دریافت تسهیلات آن فقط با چند کلیک و بدون اخذ وثیقه، ضامن و مدرک فعال می‌شود و تمام این مراحل صرفا با استناد به اعتبار کاربر نزد اسنپ انجام خواهد شد. همچنین اعتبار تخصیص داده شده بلافاصله پس از دریافت قابل استفاده است. این سرویس اعتباری، یک شیوه پرداخت سریع، امن و راحت است که اکنون مورد استقبال کاربران اسنپ قرار گرفته و تجربه جدیدی در زمینه دریافت اعتبار و پرداخت را به وجود آورده است.

سرویس اعتباری چه زمانی برای سایر کاربران فعال می‌شود؟

مجید حسامی درباره زمان فعال‌سازی این سرویس اعتباری برای دیگر کاربران این سوپراپلیکیشن هم توضیحاتی را ارائه داد. وی در این خصوص گفت با توجه به بی‌سابقه بودن این سرویس در کشورمان، تخمین جوانب فعال کردن آن برای همه کاربران چالش‌هایی را به همراه دارد. با وجود این، به سرعت در حال توسعه این سرویس هستیم و در کنار ارائه ویژگی‌های جذاب برای کاربران فعلی، این سرویس را هر ماه برای تعداد قابل توجهی از کاربران اسنپ فعال خواهیم کرد. برآورد و پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال جاری، تعداد کاربران فعال در این سرویس سه برابر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*