شارژ 66 واتی نوا 8 آی

با ویژگی‌های فناوری شارژ 66 واتی نوا 8 آی آشنا شوید

هواوی نوا 8 آی یک گوشی میان رده جذاب با ویژگی‌های عالی محسوب می‌شود که یکی از آنها فناوری شارژ 66 واتی است که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در محصولات میان رده خود، برخی از قابلیت‌ها و امکانات را حذف می‌کنند یا سعی می‌کنند ویژگی‌های پایین رده‌تری را در این محصولات ارائه کنند. به همین دلیل در بیشتر گوشی های میان رده، سازندگان با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها، امکانات جانبی سطح پایین‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به فناوری شارژ اشاره کرد؛ به عنوان مثال، بسیاری از گوشی های اقتصادی دارای شارژرهای زیر 20 وات هستند.

اما هواوی در محصول جدید خود سنت‌شکنی کرده و فناوری شارژ فوق‌العاده سریعی را در یک گوشی خوش‌قیمت ارائه کرده است. هواوی نوا 8 آی – Huawei Nova 8i یک گوشی میان رده با قیمت مناسب است که در اقدامی نادر، از فناوری شارژ سریع 66 واتی بهره می‌برد که نمونه آن را در گوشی های هم‌رده و هم‌قیمت مشاهده نمی‌کنید.

گوشی اقتصادی هواوی نوا 8 آی مدتی پیش با تمرکز بر طراحی جوان‌پسند و جذاب و دوربین‌های باکیفیت معرفی و عرضه شد. نمایشگر 6.67 اینچی با حاشیه‌های بسیار کم، دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های شاخص این گوشی محسوب می‌شوند که آن را به یک گزینه مقرون به صرفه و ایده‌آل برای کاربران تبدیل کرده است. با تمام این ویژگی‌ها، فناوری شارژ فوق سریع این دستگاه، چیزی است که آن را با دیگر گوشی های میان رده بازار متمایز کرده است.

شارژ 66 واتی نوا 8 آی

چندین سال است که فناوری شارژ سریع به گوشی های هوشمند راه پیدا کرده و اکنون به یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی تبدیل شده که همواره مشتریان در هنگام خرید گوشی به آن توجه می‌کنند. فناوری شارژ سریع تا مدتی پیش، مانند بسیاری از ویژگی‌های دیگر در گوشی های هوشمند، بستگی به بودجه خریدار داشته و بیشتر در گوشی های بالارده و گران‌قیمت‌تر ارائه می‌شد؛ اما اکنون هواوی با معرفی و عرضه Nova 8i این رویه را تغییر کرده و اقدامی نادر و جالب توجه را انجام داده است.

آشنایی با فناوری شارژ 66 واتی نوا 8 آی

هواوی نوا 8 آی از فناوری شارژ فوق سریع 66 واتی SuperCharge بهره می‌برد که چنین سرعت شارژی حتی در برخی گوشی های پرچمدار و گران‌قیمت بازار نیز دیده نمی‌شود. به همین دلیل نوا 8i را باید یک گوشی میان رده منحصربه‌فرد دانست که یکی از جدیدترین و بهترین فناوری‌های مربوط به دنیای گوشی های هوشمند را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار داده است.

دو گوشی نوا 8 آی و نوا 8 را باید تنها گوشی های میان رده بازار بدانیم که از فناوری شارژ سریع 66 واتی برخوردار هستند و در این بازار رقابتی با محصولات متنوع، رقیبی با چنین سرعت شارژی وجود ندارد.

شارژ 66 واتی نوا 8 آی

هر روز می‌بینیم که محدودیت‌های قبلی از سر راه گوشی های هوشمند برداشته می‌شود و اکنون که بیش از یک دهه از ورود اولین اسمارت فون‌ها به بازار می‌گذرد، کاربران می‌توانند با آنها بهترین بازی‌ها را انجام دهند، به صورت حرفه‌ای عکس بگیرند و تولید محتوا کنند. اما ظرفیت باتری و زمان انتظار برای شارژ شدن مجدد باتری گوشی، قابلیتی است که تا حدودی گوشی‌های ما را محدود می‌کنند. هواوی با فناوری سوپر شارژ این نگرانی را بیشتر از همیشه کمرنگ‌تر کرده و حالا شما می‌توانید با شارژر 66 واتی موجود در جعبه Nova 8i، این گوشی را در یک چشم بر هم زدن شارژ کنید.

این گوشی میان رده دارای باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی است که با استفاده از شارژر 66 واتی، می‌توانید فقط در 17 دقیقه از صفر تا 60 درصد باتری آن را شارژ کنید. شارژ کامل باتری دستگاه نیز فقط در 38 دقیقه انجام می‌شود تا از این نظر رکوردهای جالبی به نام این گوشی به ثبت رسیده باشد. همچنین هواوی برای این دستگاه، الگوریتم‌های پیشرفته‌ای به منظور بهینه‌سازی مصرف در نظر گرفته که باعث می‌شود باتری گوشی تا بیشتر از یک روز نیازی به شارژ مجدد نداشته باشد.

شارژ 66 واتی نوا 8 آی

نیازی به هزینه جداگانه برای شارژ سریع ندارید

امروزه گوشی های زیادی از برندهای مختلف با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع به بازار عرضه می‌شوند، اما اگر بخواهید از تمام پتانسیل این فناوری در چنین گوشی‌هایی استفاده کنید، به شارژر و کابل شارژ سازگار با تحمل جریان الکتریکی بالا نیاز خواهید داشت. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها، شارژر را از درون جعبه محصولات خود حذف کرده‌اند یا شارژر ضعیف‌تر با سرعت شارژ پایین‌تری را در جعبه به شما ارائه می‌کنند تا به این صورت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده باشند.

اگر در اینترنت و فروشگاه‌های مختلف جست‌وجو کنید متوجه می‌شوید که برای تهیه شارژری با قابلیت شارژ سریع 40 یا 60 وات باید بیش از 1 میلیون تومان هزینه کنید و کابل شارژ استاندارد یو اس بی C سازگار با این نوع شارژرها نیز تا چند صد هزار تومان قیمت دارند. اما هواوی این مشکل را در نوا 8 آی حل کرده و درون جعبه، یک شارژر 66 واتی به شما ارائه می‌شود. به این ترتیب شما علاوه بر خرید یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی های میان رده بازار، یک شارژر فوق سریع و بسیار ارزشمند را نیز دریافت می‌کنید.

شارژ 66 واتی نوا 8 آی

مقاومت بالای شارژر نوا 8 آی

شارژر نوا 8 آی برای شرایط متنوع ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. بدنه این شارژر با توجه به استاندارد ضد حریق UL94 V-0 ساخته شده تا حرارت به صورت یکنواخت پخش شود. این شارژر 66 واتی گواهی استاندارد TUV Rheinland را نیز دریافت کرده و از قابلیت مقاومت در برابر خطراتی چون اتصال کوتاه، اضافه جریان، میدان‌های الکترومغناطیسی و موارد دیگر برخوردار است. هواوی همچنین از کابل 6A USB-C برای اتصال شارژر و گوشی استفاده کرده که با مواد دوست‌دار طبیعت ساخته شده و سرعت بالایی در انتقال داده دارد.

شارژر 66 واتی موجود در جعبه گوشی هواوی نوا 8 آی بسیار سبک و کوچک است و به راحتی می‌توانید آن را در جیب لباس یا کیف خود جای بدهید. در داخل این شارژر، یک تراشه هوشمند قرار گرفته که باعث می‌شود خروجی با توجه به دستگاه متصل شده به آن تنظیم شود و از گرم شدن بیش از حد دستگاه در زمان شارژ شدن نیز جلوگیری می‌کند.

با توجه به این که این شارژر 66 واتی توان بسیار بالایی دارد، می‌توانید از آن برای شارژ کردن دستگاه‌های دیگر نیز استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید لپ تاپ های هواوی میت بوک که از استاندارد SuperCharge هواوی بهره می‌برند را با این شارژر 66 واتی شارژ کنید. همچنین با توجه به ولتاژ و جریان‌های 15 ولت/3 آمپر، 12 وات/2 آمپر، 9 ولت/2 آمپر و 20 ولت/3.25 آمپر در این شارژر، امکان شارژ کردن طیف وسیعی از دستگاه‌ها با استفاده از آن وجود دارد.

جمع بندی

هواوی در بسته‌بندی گوشی Nova 8i یک شارژر فوق سریع 66 واتی SuperCharge قرار داده که باعث شده این گوشی میان رده به محصولی جذاب با ارزش خرید بالا تبدیل شود. شما می‌توانید با این شارژر، گوشی خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید و زمان شارژ مجدد باتری این گوشی نسبت به دیگر گوشی های میان رده موجود در بازار متمایز است. این شارژر فوق سریع، انعطاف بسیار بالا و سیستم‌های محافظتی مختلفی دارد که باعث می‌شود دامنه استفاده از آن بسیار گسترده‌تر از صرفا شارژ کردن یک گوشی هوشمند باشد.

علاوه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی که باعث شده‌اند ارزش خرید نوا 8 آی بسیار بالا باشد، شارژر قدرتمند و فوق سریع و کابل اورجینالی که درون جعبه به شما ارائه می‌شود، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد این گوشی است که صرفه‌جویی بیش از یک میلیون تومانی را برای دستیابی به یک سیستم شارژ سریع واقعی برای شما به همراه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*