تلویزیون های بست

تلویزیون های بست: شفاف، مدرن و با کیفیت

تلویزیون های بست با کیفیت عالی و توانایی دریافت شبکه‌های HD صدا و سیما می‌توانند به یکی از بهترین انتخاب‌های شما تبدیل شوند.

تلویزیون‌های با کیفیت بست می‌توانند با برندهای موجود در بازار به خوبی رقابت کنند و آن‌ها را در زمینه‌های مختلف شکست بدهند. بست برای قسمت تلویزیون‌هایش دو مدل 32 و 40 اینچی را در نظر گرفته که هر یک ویژگی‌های مخصوص خود را دارد. با این وجود هر دو از جمله تلویزیون‌های با ارزش خرید بالا محسوب می‌شوند که با قیمتی اقتصادی پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار دارند.

شما می‌توانید با توجه به وسعت هال منزل یا مکانی که قرار است تلویزیون در آن قرار بگیرد به سراغ مدل‌های 32 یا 40 اینچی بروید. این دو مدل در نوع پنل با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند ولی امکانات آن‌ها تا حدود زیادی مشابه است. در ادامه به طور مفصل به بررسی این دو تلویزیون خواهیم پرداخت.

تلویزیون 32 اینچی بست مدل 32BN240J

تلویزیون های بست

تلویزیون 32 اینچی بست تصاویر را با کیفیت HD به نمایش می‌گذارد و پنل آن از نوع IPS بوده که در برابر ضربه مقاوم است. کیفیت این پنل به قدری بالاست که توانسته نمره +A را کسب کند و زاویه دید گسترده‌ای در اختیار تماشاگران قرار می‌دهد.

با خرید تلویزیون های بست دیگر نیازی به گیرنده دیجیتال نخواهد بود، چرا که خود تلویزیون می‌تواند شبکه‌های دیجیتالی داخلی DVBT2 را بدون کمک هیچ دستگاه دیگری دریافت کند. همچنین از شبکه‌های با کیفیت HD صدا و سیما نیز به خوبی پشتیبانی به عمل می‌آورد.

امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR، راهنمای الکترونیکی برنامه‌های تلویزیونی EPG و قابلیت اتصال موبایل و تبلت از طریق کابل MHL از ویژگی‌های اختصاصی این تلویزیون برشمرده می‌شوند. همچنین سیستم صوتی دالبی، دالبی دیجیتال و Surround نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده تا کیفیت صدای آن در حد بسیار خوبی قرار بگیرد.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید صحنه‌ای را در برنامه زنده برای بار دوم تماشا کنید؟ این اتفاق با کمک ویژگی ماشین زمان (Time Shift) رخ می‌دهد که با برگرداندن تصویر به چند ثانیه پیش، می‌توانید دوباره صحنه مورد نظرتان را تماشا کنید.

بست برای تلویزیون 32 اینچی‌اش 2 ورودی HDMI و یک ورودی USB نیز در نظر گرفته است.

تلویزیون 40 اینچی بست مدل 40BN2070J

تلویزیون های بست

بست برای تلویزیون 40 اینچی خود از پنل VA با کیفیت Full HD استفاده کرده که تصاویر را با کیفیت +A پخش می‌کند. در این تلویزیون نسل جدید گیرنده‌های دیجیتال داخلی DVBT2 قرار داده شده تا شبکه‌های دیجیتالی و HD صدا و سیما با کیفیت بالایی پخش شوند.

همانند مدل 32 اینچی امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی PVR، راهنمای الکترونیکی برنامه‌های تلویزیونی EPG و قابلیت اتصال موبایل و تبلت از طریق کابل MHL به تلویزیون وجود دارد و در کنار دو ورودی HDMI و یک ورودی USB، از هر منبعی می‌توانید به تماشای فیلم و سریال بپردازید.

سیستم صوتی دالبی، دالبی دیجیتال و Surround با اسپیکرهای 16 واتی باعث شده تا کیفیت صدای فیلم به اندازه کیفیت تصویر خوب باشد. همچنین ویژگی ماشین زمان نیز روی این تلویزیون وجود دارد تا بتوانید حتی هنگام پخش برنامه‌های زنده، تصاویر قبلی را دوباره ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*