خودروی اپل

تصاویر منتسب به اولین خودروی اپل را تماشا کنید

آیا کنجکاو هستید که اولین خودروی اپل دقیقاً چه شکل و شمایلی خواهد داشت؟ در ادامه با تصاویر منتسب به این خودرو همراه گجت نیوز باشید.

شرکت «واناراما» (Vanarama) که به کسب و کار لیزینگ خودرو شهرت دارد، یک مدل سه‌بعدی تعاملی از خودروی اپل را منتشر کرده است و باور دارد که اولین خودروی این شرکت چنین شکل و شمایلی خواهد داشت. به گفته واناراما، مدل‌های آن با توجه به اطلاعات موجود در پتنت‌های رسمی ثبت شده توسط اپل طراحی شده است که می‌تواند دید بسیار مناسبی نسبت به ایده‌هایی که اپل در آینده در خودروی خود پیاده خواهد کرد به ما بدهد.

خودروی اپل

با کمی دقت در قسمت‌های مختلف این خودرو متوجه نکات جالب توجهی در طراحی آن می‌شوید؛ از جلوپنجره الهام گرفته شده از کامپیوتر مک پرو تا قسمت بالایی خودرو شامل پنجره‌ها، سانروف و شیشه جلو که بدون گوشه‌های تیز و زاویه‌دار است.

خودروی اپل

طراحی خودروی اپل واقعاً جذاب به نظر می‌رسد و ظاهراً از سایبرتراک تسلا الهاماتی گرفته است اگرچه تفاوت‌هایی برجسته با آن نیز دارد. و نتیجه، ترکیبی از طراحی دهه 70 میلادی و طراحی مدرن شده است به‌طوری که نمی‌توان کلیت ظاهر آن را متعلق به یک بازه زمانی مشخص دانست.

با این حال، چندین نکته وجود دارد که باعث می‌شود تبدیل شدن چنین مدلی به یک محصول نهایی بعید به نظر برسد. اول از همه، در قسمت جلویی خودروی اپل شاهد یک جلوپنجره شیب‌دار هستیم و با این طراحی اصولاً اجازه تردد در جاده‌های عمومی را نخواهد داشت.

خودروی اپل

پس از آن در قسمت‌های مختلف خودروی اپل از جمله چرخ، جلوپنجره، فرمان و… لوگوی این شرکت را مشاهده می‌کنیم که بیش از حد معمول بوده و به دور از رویکرد همیشگی اپل در خصوص برندینگ است. از اپل که همواره در محصولات خود سبک طراحی مینیمال را به کار می‌برد، انتظار می‌رود که با کمترین نشانه برندینگ و صرفاً با طراحی منحصر به فردش، هویت خود را به مخاطب نشان بدهد.

فضای داخلی خودروی اپل

البته باید به این نکته توجه داشت که پتنت‌هایی که اپل به ثبت می‌رساند معمولاً چشم‌انداز درستی نسبت به محصول نهایی که این شرکت در بازار عرضه می‌کند ارائه نمی‌دهد اما در هر صورت، این اولین طرح واقع‌گرایانه‌ای است که از این خودرو مشاهده کرده‌ایم که مطابق ترندهای روز و جامعه هدف آن است.

نهایتاً درحالی که بسیاری مشتاقانه منتظر رونمایی از این خودرو هستند، اصلاً دور از انتظار نخواهد بود اگر اپل در سال 2022 نیز هیچ خبری را در رابطه با این پروژه به اشتراک نگذارد.

در ادامه سایر تصاویر از مدل سه‌بعدی خودروی اپل مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شرط میبندم مث گوشباش ارزش خرید نداره😂