تسلا سایبرتراک

عرضه پیکاپ برقی تسلا سایبرتراک تا سال 2022 به تعویق افتاد

در حالی که قرار بود تسلا سایبرتراک تا اواخر سال 2021 به بازار عرضه شود، اکنون تسلا اعلام کرد عرضه این پیکاپ برقی تا سال 2022 به تعویق افتاد.

پیکاپ برقی سایبر تراک یکی از محصولات بحث‌برانگیز شرکت خودروسازی تسلا محسوب می‌شود که در زمان رونمایی توانست نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اکنون در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان این پیکاپ منتظر عرضه آن تا پایان سال 2021 بودند، شرکت تسلا اعلام کرد عرضه این پیکاپ برقی تا سال 2022 به تعویق افتاده است.

جزئیات تعویق عرضه پیکاپ برقی تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک

تسلا اعلام کرد این تعویق تمام مدل‌های این پیکاپ برقی را شامل می‌شود؛ زیرا تسلا مدتی قبل اعلام کرده بود خودرو سایبرتراک تک موتوره نسبت به سایر مدل‌ها دیرتر عرضه خواهد شد، اما اکنون سایرتراک‌های دو موتوره و سه موتوره نیز تا پایان سال 2021 عرضه نمی‌شوند. هرچند ایلان ماسک مدتی قبل اظهار کرده بود تا پایان سال 2021 فقط تعداد کمی از این پیکاپ روانه بازار خواهد شد و هدف اصلی تولید انبوه این محصول در سال 2022 است.

شرکت تسلا اخیر طراحی مهندسی سایبر تراک را به پایان رساند و اکنون تا عرضه رسمی این خودرو فرصت دارد مراحل توسعه و ساخت آن را با تمرکز بیشتری انجام دهد. البته هامر برقی شرکت GMC به عنوان رقیب جدی تسلا سایبرتراک به زودی روانه بازار می‌شود و به همین دلیل می‌تواند آینده این محصول را با چالش مواجه کند. همچنین شرکت ریویان نیز در ماه سپتامبر سال 2021 پیکاپ برقی R1T را عرضه خواهد کرد. علاوه بر این فورد اف 150 Lightning نیز در بهار سال 2022 به بازار عرضه می‌شود که رقابت برای سایبر تراک را بیش از پیش دشوار خواهد کرد.

تسلا سایبرتراک

گفتنی است شرکت تسلا در حال حاضر بیش از 1 میلیون پیش‌سفارش را برای سایبر تراک دریافت کرده که از محبوبیت زیاد این پیکاپ در میان مشتریان حکایت دارد. همچنین تاخیر در عرضه سایبرتراک آنچنان هم برای تسلا بد نخواهد بود؛ زیرا بدنه فولادی این خودرو نیازمند تکنیک‌های ساخت ویژه‌ای است و تسلا فرصت عرضه یک محصول با کیفیت را خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*