سریال سرگذشت ندیمه

سریال سرگذشت ندیمه ممکن است در فصل پنجم به پایان برسد

جوردن هلمن به عنوان رئیس مجموعه‌های شبکه هولو، می‌گوید که ممکن است فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه، پایان راه این مجموعه محبوب باشد.

در حال حاضر بحث‌های زیادی پیرامون ایجاد بهترین پایان ممکن برای سریال سرگذشت ندیمه – The Handmaid’s Tale وجود دارد. مجموعه پرطرفدار شبکه هولو از زمان شروع به کار در سال ۲۰۱۷، موفقیت‌های فراوانی را کسب کرده است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام از مارگارت اتوود ساخته شده اما پس از اولین فصل، از منبع اقتباس خود پیشی گرفت و به محبوبیت خارق‌العاده‌ای رسید. فصل چهارم با اتفاقی مهم و حیاتی‌ به پایان رسید که می‌تواند در آینده این مجموعه و وقایع فصل پنجم موثر باشد.

سریال سرگذشت ندیمه

پیش از این اعلام شده بود که شبکه هولو حق امتیاز رمان «وصیت‌ها» را از مارگارت اتوود خریداری کرده است تا دنباله سریال سرگذشت ندیمه را با عنوان The Testaments بسازد. داستان این مجموعه ۱۵ سال پس از ماجراهای سریال اصلی اتفاق می‌افتد و بر روی سه شخصیت متمرکز خواهد بود؛ عمه لیدیا با بازی آن داود (یکی از شخصیت‌های سرگذشت ندیمه)، زن جوانی به نام آگنس که در گیلاد زندگی می‌کند و یک زن کانادایی به نام دیزی. طبق گزارشات، فصل پنجم The Handmaid’s Tale پایه و اساس داستان سریال «وصیت‌ها» را در آینده شکل خواهد داد.

جوردن هلمن در مصاحبه اخیرش با خبرگذاری ددلاین، در مورد ماجراهای فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه و اهمیت این مجموعه صحبت کرد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

موفقیت The Handmaid’s Tale برای ما مهم است. اما چیزی که در حال حاضر اهمیت بیشتری دارد، این است که سریال سرگذشت ندیمه را به شیوه‌ای خلاقانه و جان‌دار به پایان برسانیم. ما به صورت پیوسته و مداوم با بروس میلر، الیزابت ماس و وارن لیتلفیلد صحبت می‌کنیم؛ در مورد اینکه بهترین راه ممکن برای پایان دادن به داستان این مجموعه چیست؟ هنوز به پاسخ قطعی و مشخصی نرسیده‌ایم اما گمان می‌کنم در ماه‌های آینده بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم. اثر مارگارت اتوود برای ما تبدیل به یک نشان تجاری مهم شده است. بنابراین تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا جهان سریال «وصیت‌ها» را به گونه‌ای به تصویر بکشیم که در نزدیک‌ترین حالت ممکن با فضای رمان اصلی قرار داشته باشد. دو سوال مهم اینجا مطرح می‌شود؛ تولد «وصیت‌ها» و پایان سریال سرگذشت ندیمه که به یکدیگر مرتبط هستند، به چه شکلی اتفاق خواهد افتاد؟ ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

هلمن در ادامه می‌گوید: «مسائل مالی و تجاری در این رابطه بسیار حائز اهمیت هستند اما از آن مهم‌تر، حفظ یکپارچگی اثر و ایجاد خلاقیت است. سریال سرگذشت ندیمه همیشه طرفداران و بیننده‌های خاص خود را دارد و ما به این موضوع مفتخریم. ایجاد یک پایان خوب برای چنین مجموعه‌ای، خواه در فصل اول باشد خواه در فصول بعدی، از اهمیت بسیاری برخوردار است. من اطمینان دارم که پایان‌بندی The Handmaid’s Tale، در بهترین حالت ممکن رخ خواهد داد.»

سریال سرگذشت ندیمه

در فصل پنجم بالاخره وارد قلمرو جدید و مکان‌های غیرمنتظره‌ای می‌شویم که به نظر می‌رسد هر چیزی ممکن است در آن اتفاق بیافتد. اگر فصل پنجم سریال سرگذشت ندیمه پایان کار این مجموعه باشد، احتمالاً باید شاهد نظرات متفاوت و واکنش‌های فراوانی از سوی طرفداران باشیم.

با نمایش سریال «وصیت‌ها» می‌توانیم مطمئن باشیم که این جهان گسترده هنوز به پایان نرسیده است. این دنباله جدید باعث خواهد شد تا داستان با شخصیت‌های مختلف‌اش به سمت دیگری حرکت کند. اما اگر از طرفداران سرسخت سریال سرگذشت ندیمه هستید، می‌توانید تا حد زیادی از طریقه اتمام این مجموعه مطمئن باشید. هلمن تمایل دارد تا The Handmaid’s Tale به شکلی باشکوه و محترمانه به پایان برسد، نه اینکه به سادگی از بین برود.

در مجموع باید منتظر بمانیم و ببینیم آینده سریال سرگذشت ندیمه چه خواهد شد. با توجه به تیم تولید مجموعه و اعضای کلیدی شبکه هولو، به نظر می‌رسد که اگر قرار باشد The Handmaid’s Tale در فصل پنجم تمام شود، این پایان‌بندی برای تمام طرفداران خوشایند و ماندگار خواهد بود؛ پس نگران چیزی نباشید.

سریال The Handmaid’s Tale را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا این مجموعه دیدنی و پرطرفدار با فصل پنجم به کار خود پایان می‌دهد یا همچنان ادامه‌دار خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*