سریال Stranger Things

تیزر تریلر جدید فصل چهارم سریال Stranger Things را تماشا کنید

فصل چهارم سریال Stranger Things در سال ۲۰۲۲ نمایش داده خواهد شد و حالا نتفلیکس تیزر جدیدی را از این مجموعه محبوب منتشر کرده است.

سریال «چیزهای عجیب» یکی از پرطرفدارترین آثار نتفلیکس در چند سال اخیر است. مجموعه‌ای علمی‌-تخیلی که از سال ۲۰۱۶ آغاز به کار کرد و تا الان با سه فصل موفق و محبوب، جایگاه خوبی را میان سریال‌دوستان در اختیار دارد. نتفلیکس هنوز تاریخ پخش دقیقی را برای فصل چهارم سریال Stranger Things مشخص نکرده اما برای تماشای این فصل، باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانیم. حالا در پی انتشار یک تیزر تریلر کوتاه، می‌توانیم نسبت به آینده و مشخص شدن تاریخ پخش این مجموعه تا پایان سال جاری امیدوارتر باشیم.

این ویدیو با تصاویری از فصل اول و سوم سریال «چیزهای عجیب» آغاز می‌شود. در واقع می‌توان این تیزر کوتاه را نوعی مرور و یادآوری اتفاقاتی که در طول سه فصل گذشته این مجموعه رخ داده است در نطر گرفت. از جیم هاپر تا یازده و دیگر شخصیت‌های اصلی، همگی در این ویدیو دیده می‌شوند. در ادامه می‌توانید تیزر تریلر هیجان‌انگیز فصل چهارم سریال Stranger Things را تماشا کنید.

شان لوی به عنوان کارگردان سریال Stranger Things، اخیراً در مورد طول کشیدن پروسه تولید و ساخت فصل چهارم صحبت کرده است. او علت اصلی این زمان زیاد را، همه‌گیری ویروس کرونا و بلندپروازی‌های خلاقانه تیم سازنده می‌داند. دلایلی که باعث طولانی شدن روند ساخت فصل چهارم «چیزهای عجیب» شده‌اند.

لوی در این‌باره می‌گوید: «کووید ۱۹ مانند طوفانی مهلک و همه‌گیر، بسیاری از فعالیت‌ها را متوقف کرد و باعث تعطیلی‌های اجباری پروژه‌های زیادی شد. مهم‌ترین علت طولانی شدن مدت زمان تولید فصل جدید سریال Stranger Things هم همین است. روند فیلمبرداری در دوران کرونا و پروتکل‌ها از همیشه کندتر می‌شود، زیرا رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی ضرورت بالایی دارد. اما دلیل دیگر این اتفاق‌، ایده‌های جاه‌طلبانه و بلندپروازی‌های ما بود. وسواس و دقتی عجیب که در نهایت باعث به وجود آمدن یک فصل خاص و غیرقابل پیش‌بینی خواهد شد.»

وینونا رایدر، دیوید هاربر، فین ولفهارد، میلی بابی براون، گیتن ماتارازو، کیلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، ناتالیا دایر، چارلی هیتون و جو کیری، همگی برای چهارمین فصل سریال Stranger Things بازخواهند گشت. علاوه‌بر بازیگران اصلی و قدیمی مجموعه، چهره‌های جدید و تازه‌وارد بسیاری در این فصل حضور خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه