بلیط سفر فضایی

قیمت بلیط سفر فضایی شرکت ویرجین گلکتیک اعلام شد

مدتی قبل نخستین پرواز فضایی سرنشین‌دار تجاری به فضا توسط شرکت ویرجین گلکتیک به انجام رسید و این شرکت اکنون قیمت بلیط سفر فضایی خود را اعلام کرد.

ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت فضایی ویرجین گلکتیک به همراه 5 خدمه دیگر که تمامی آنها از کارمندان این شرکت فضایی محسوب می‌شدند در تاریخ 11 ژوئیه به لبه فضا سفر کردند. ریچارد برانسون با حضور در این سفر فضایی که از آن به عنوان نخستین پرواز فضایی سرنشین‌دار تجاری به فضا یاد می‌شود، توانست به نخستین میلیاردری تبدیل شود که در ساخت فضایپمایی که با آن به فضا سفر کرده، نقش داشته است.

قیمت بلیط سفر فضایی شرکت ویرجین گلکتیک

شرکت ویرجین گلکتیک برای بلیط سفر فضایی خود قیمت حدود 450 هزار دلار را در نظر گرفت که از آغاز رسمی پروازهای تجاری این شرکت حکایت دارد. البته قیمت‌گذاری پروازهای ویرجین گلکتیک باعث شد تا ارزش سهام این شرکت رشد 5 درصدی را تجربه کند. همچنین این شرکت در ماه ژوئن توانست از اداره هوانوردی فدرال تاییدیه ارسال متقاضیان به فضا با فضاپیمای اسپیس شیپ 2 (SpaceShipTwo) را دریافت کند.

گفتنی است ویرجین گلکتیک برای خریداران سفرهای فضایی این شرکت سه پیشنهاد را در نظر گرفته است، در پیشنهاد نخست متقاضیان می‌توانند یک صندلی را خریداری کنند، اما در پیشنهاد دوم امکان خرید بسته چند نفره یا چند صندلی وجود خواهد داشت. همچنین در پیشنهاد سوم متقاضیان قادرند یک پرواز کامل را خریداری کنند که شامل کل صندلی‌های فضاپیمای اسپیس شیپ 2 می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*