بازی پابجی به PUBG: Battlegrounds تغییر نام داد

بازی پابجی که تا پیش از این با عنوان کامل PlayerUnknown’s Battlegrounds شناخته می‌شد، ناگهان به PUBG: Battlegrounds تغییر نام داد.

بازی پابجی – PUBG در طول چند سال اخیر با گسترش سبک بتل رویال در میان گیمرها، از شهرت خارق‌العاده‌ای برخوردار شده و صنعت بازی‌های ویدیویی را دگرگون کرده است. حالا در طی اقدامی عجیب، شرکت کرافتون نام کامل این عنوان را تغییر داده است اما این تغییر، همچنان از نام اصلی بازی نشات می‌گیرد.

نام PlayerUnknown’s Battlegrounds که به عنوان اسم کامل PUBG شناخته می‌شود، دچار تغییر کوچکی شده و استودیو سازنده، عنوان مخفف‌شده را انتخاب کرده است. بنابراین از این به بعد، بازی پابجی با نام PUBG: Battlegrounds شناخته خواهد شد. به گزارش پی‌سی گیمر، این اتفاق در ماه ژوئیه صورت گرفته و قسمت PlayerUnknown به دلیل تمرکز بیشتر بر روی عنوان PUBG، به طور کامل حذف شده است.

شرکت کرافتون به طور مداوم و فعال در حال گسترش بازی پابجی از طریق ایجاد تجربیات و جهان‌های جدید برای طرفداران است. یکی از اعضای کرافتون در طی صحبت‌هایش با پی‌سی گیمر به این موضوع اشاره کرد: «تغییر نام سری پابجی از PlayerUnknown’s Battlegrounds به PUBG: Battlegrounds، اولین قدم ما در مسیر تحقق اهداف و گسترش چشم‌اندازهایمان به حساب می‌آید. این نام جدید شامل عناوین آینده ما هم خواهد شد؛ که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به PUBG: New State اشاره کنیم.»

علی‌رغم مشغول بودن و تولید پروژه‌های مختلف شرکت کرافتون راجع‌به بازی پابجی، آن‌ها از فعالیت‌های دیگر هم غافل نمانده‌اند. این شرکت کره‌ای وظیفه انتشار و نظارت بر امور ساخت بازی The Callisto Protocol را نیز بر عهده دارد. اثری در سبک ترس و بقا از سازندگان بازی «دد اسپیس» که در سال آینده منتشر خواهد شد و بسیار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد.

پابجی نیو استیت

در عناوین پیش‌رو کرافتون، پابجی: نیو استیت – PUBG: Battlegrounds هم حضور دارد. یک بتل‌ رویال جدید برای تلفن‌های همراه که در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود و دارای ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فردی خواهد بود. علاوه‌بر تمام این‌ها، جالب است بدانید که بازی پابجی هم در آینده صاحب انیمیشن خواهد شد. آدی شانکار که به عنوان کارگردان سریال انیمیشنی «کسلوانیا» شناخته می‌شود، با همکاری نتفلیکس انیمیشن PUBG را خواهد ساخت.

در مجموع هنوز چیزی از آینده بازی پابجی و برنامه‌های شرکت کرافتون معلوم نیست. آیا موضوع تغییر نام و صحبت‌های تیم توسعه‌دهنده راجع‌به این عنوان، تماماً در حد یک بازی تبلیغاتی گسترده و چندلایه است؟ شاید باید از همین حالا خودمان را برای تغییرات بنیادین و جاه‌طلبانه در سری PUBG آماده کنیم و شاهد خبرهای بزرگی باشیم؟ برای پی بردن به پاسخ این سوالات، باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*