سریال Cobra Kai

اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال Cobra Kai را تماشا کنید

نتفلیکس به تازگی از نخستین تیزر تریلر فصل چهارم سریال Cobra Kai رونمایی کرده است. خودتان را برای مبارزات نفس‌گیر و جذاب آماده کنید.

بالاخره زمان بازگشت به دوجو و میادین مبارزه فرا رسیده است. شبکه نتفلیکس با انتشار نخستین تیزر تریلر فصل چهارم سریال Cobra Kai، طرفداران سرسخت این مجموعه را به وجد آورد. فصل جدید کبرا کای در ماه دسامبر سال جاری به نمایش درخواهد آمد.

تریلر کوتاه فصل چهارم سریال Cobra Kai جزئیات زیادی را از داستان مجموعه نشان نمی‌دهد و مدت زمان آن کمتر از یک دقیقه است. در این فصل شاهد مبارزات کاراته و درگیری شخصیت‌ها با یکدیگر خواهیم بود. هرچند برخلاف سال‌های گذشته، این‌بار دنیل (رالف ماکیو) و جانی (ویلیام زابکا) در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا در دوجو با کریس (مارتین کاو) مبارزه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه اما جذاب فصل چهارم کبرا کای را تماشا کنید.

به نظر می‌رسد که تمام بازیگران فصل سوم، در این فصل هم حضور داشته باشند. با این حال امیدواریم که اتفاقات فصل چهارم سریال Cobra Kai، به پایان کار این مجموعه پرطرفدار و هیجان‌انگیز ختم نشود. حتی اگر خصومت‌   درگیری‌های شخصیت‌های اصلی هم از بین برود، باز هم کسی دوست ندارد شاهد اتمام کبرا کای باشد. باید ببینیم نتفلیکس چه برنامه‌هایی برای آینده این سریال رزمی و محبوب خواهد داشت.

فصل چهارم سریال Cobra Kai در تاریخ نامشخصی از ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. در روزهای خنک فصل پاییز می‌توانید منتظر مبارزان قدیمی باشید؛ زیرا نبردهای مهم و سرنوشت‌سازی در پیش‌رو خواهند بود که می‌توانند پایان سال جاری میلادی را به نفس‌گیرترین شکل ممکن رقم بزنند. برای پی بردن به درستی یا نادرستی این فرضیات، باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم.

نظر شما در رابطه با سریال کبرا کای چیست؟ آیا سه فصل قبلی این مجموعه را تماشا کرده‌اید و به سریال‌هایی که بر پایه مبارزات و فنون رزمی ساخته می‌شوند علاقه‌مند هستید یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*