شانگ-چی و افسانه ده حلقه

تیزر تریلر جدید فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه را تماشا کنید

تیزر تریلر جدید فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه – Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings منتشر شد و بر روی دعواهای خانوادگی تمرکز دارد.

تیزر تریلر جدید فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه انتشار یافت و یک بار دیگر، جذابیت‌های این فیلم جدید مارولی را به رخ می‌کشد.

مارول یک تیزر تریلر جدید از فیلم Shang-Chi عرضه کرد که رابطه‌ی خانوادگی شخصیت اصلی با دشمن‌اش را به طرفداران یادآوری می‌کند. در این تیزر می‌شنویم که ماندارین به شانگ‌-چی می‌گوید: «نمی‌توانی از سرنوشت‌ات فرار کنی».

در این ویدیو، المان‌های جذاب دیگری هم دیده می‌شود، از معابد باستانی تا مناظر شهری با رنگ‌بندی نئونی و حتی اژدها! مطابق معمول، طنز مارولی نیز در اثر وجود دارد و از همین حالا، می‌توانید منتظر لحظات بامزه‌ی متعددی باشید. این تیزر تریلر یک دقیقه‌ای را در ادامه تماشا کنید.

تیزر تریلر جدید فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه

شانگ-چی یک استاد هنرهای رزمی است که از کودکی توسط پدرش آموزش دیده تا به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل شود ولی در ادامه تصمیم می‌گیرد که از سازمان ده حلقه خارج شده و یک زندگی معمولی را در آمریکا آغاز کند. اما بازنشستگی چندان آسان نیست و او باید با گذشته‌اش رو به رو شود. اگر فیلم مرد آهنی 3 را تماشا کرده باشید، احتمالا به یاد دارید که ماندارین، شخصیت منفی آن اثر بود اما در نهایت مشخص شد که او در واقع یک بدل بوده است. در این فیلم جدید، ماندارین اصلی را ملاقات می‌کنید که ظاهرا پدر شانگ-چی هم هست و می‌خواهد که فرزندش، مسیر زندگی وی را ادامه دهد.

با این حال، شانگ-چی چنین چیزی را نمی‌خواهد و حتی در تریلر می‌توانید بشنوید که می‌گوید: «من شبیه تو نیستم». این جنگِ میان پدر و پسر، هسته‌ی اصلی فیلم جدید استودیوی مارول را تشکیل خواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

چرا بیوه سیاه فیلم بدی است؟

در این فیلم، بازیگرانی همچون سیمو لیو، آکوافینا، تونی لیانگ و میشل یئو به ایفای نقش می‌پردازند. کارگردانی اثر هم برعهده دستین دنیل کرتون بوده که آثاری همچون قصر شیشه‌ای و بخش کوتاه‌مدت شماره 12 را در کارنامه دارد. شانگ-چی و افسانه ده حلقه در تاریخ در تاریخ 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 2021) به اکران سینماهای جهان در می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*