دانلود قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور با نام Lochdown منتشر شد. در ادامه می‌توانید این قسمت تور بزرگ را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی دانلود کنید.

پس از چند ماه انتظار، سه مجری محبوب انگلیسی یعنی جرمی کلارکسن، جیمز می و ریچارد هموند بار دیگر بازگشتند و قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور با عنوان رسمی گرندتور: Lochdown توسط آمازون منتشر شد. در گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا، مجموعه جذاب گرند تور به صورت هفتگی منتشر می‌شد و در هر هفته شاهد انتشار اپیزود جدیدی از این مستند فان خودرویی بودیم. اما مدتی است که اپیزودهای جدید تور بزرگ به صورت ویژه برنامه و هر چند ماه یک بار منتشر می‌شوند.

قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور

اپیزود قبلی گرند تور با نام A Massive Hunt در آذرماه ۹۹ منتشر شده بود و حالا پس از گذشت حدود ۸ ماه، شاهد بازگشت مجری‌های محبوب انگلیسی هستیم. در قسمت قبلی یعنی قسمت دوم فصل ۴، کلارکسن، می و هموند کار خود را از جزیره Reunion شروع کردند و سپس به جزیره ماداگاسکار رسیدند. در این قسمت ۹۰ دقیقه‌ای که «یک شکار عظیم» نام داشت، مجری‌های برنامه با سه اتومبیل اسپرت در یک پیست مسابقه در Reunion به رقابت پرداختند و در ادامه در جریان شکار یک گنج دزدان دریایی در یکی از زیباترین جزایر جهان قرار گرفتند.

اما به اپیزود جدید گرند تور می‌رسیم و بار دیگر شاهد دیوانگی‌های سه مجری دوست داشتنی هستیم. کلارکسن، می و هموند در این قسمت قرار است به سراغ بررسی ماشین‌های دهه ۷۰ آمریکایی بروند و آنها را به چالش بکشند. بازگشت به ریشه‌ها، اغلب می‌تواند یک تجربه اساسی و جذاب باشد. در مورد The Grand Tour و مجریان آن یعنی جرمی کلارکسن، ریچارد هموند و جیمز می، این مساله بیشتر از همه مورد توجه قرار می‌گیرد. این سه مجری در نمایش جذاب خود عادت به سفرهای دور و دراز دارند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه خطوط داستانی مربوط به سفرهای بین‌المللی متوقف شدند.

قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور

اندی ویلمن، تهیه کننده گرند تور در این باره می‌گوید ما قرار بود در قسمت جدید به روسیه برویم تا یک اپیزود بزرگ دیگر را فیلمبرداری کنیم. اما اکنون مجریان گرند تور سر از اسکاتلند درآورده‌اند و به سراغ ماشین‌های خاطره‌انگیز دهه ۱۹۷۰ میلادی رفته‌اند. ریچارد هموند، جملات جالبی را در مورد این قسمت می‌گوید:

وقتی ما سه نفر با هم کار می‌کنیم همیشه اتفاقاتی می‌افتد. به یاد دارم در قسمت ویژه‌ای که ما در اسکاتلند ساختیم، جرمی گفت این عجیب است که وقتی خودم تنها هستم کاروان‌ها ناگهان از ماشین جدا نمی‌شوند، قایق‌ها غرق نمی‌شوند چرخ ماشین گیر نمی‌کند و هیچ‌یک از این اتفاقات نمی‌افتد. اما این به من و جیمز مربوط نمی‌شود. ما زندگی خود را به روال عادی ادامه می‌دهیم، اما وقتی هر سه با هم هستیم همه چیز اشتباه پیش می‌رود.

هموند همینطور گفت من واقعا با قایق‌ها آشغال هستم. این اولین بار نیست که این را ثابت می‌کنم. اما من دوباره آن را ثابت کردم و به طور غیر منتظره‌ای یک قایق را غرق کردم. با این حال این یکی از بهترین کارهایی است که ما به طور تصادفی انجام دادیم.

قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور

مجریان محبوب گرند تور همچنین به این مساله پرداختند که چرا خودروهای بزرگ دهه ۷۰ آمریکایی مانند کادیلاک کوپه د ویل، لینکلن کانتینتال و بیوک ریویرا هرگز در انگلستان مورد توجه قرار نگرفتند. این سه نفر حتی زمانی را پیدا کردند تا بین برخی از بدترین اتومبیل‌های شوروی و آمریکایی در تمام دوران، جنگ سرد به پا کنند. بنابراین آماده یک ماجراجویی جدید و جذاب و سراسر هیجان در قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور باشید. شما می‌توانید هم اکنون این برنامه را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی اختصاصی گجت نیوز در زیر دانلود کنید.

تریلر Grand Tour: Lochdown

زیر نویس فارسی منتشر شد، دانلود کنید

دانلود قسمت ۳ فصل چهارم گرند تور

دانلود برنامه گرند تور - قسمت 3 فصل 4
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
  • کیفیت : webrip 1080p/720p/480p
  • حجم فایل : 1.83GB/795MB/877MB

دانلود با کیفیت WEBRip 1080p دانلود با کیفیت WEBRip 720p دانلود با کیفیت WEBRip 480p

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور