قسمت 4 فصل سوم گرند تور

دانلود قسمت 4 فصل سوم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

قسمت 4 فصل سوم گرند تور (The Grand Tour) را با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم دانلود کنید. قسمت چهارم فصل 3 گرند تور Pick Up, Put Downs نام دارد.

دو قسمت 2 و 3 فصل سوم گرند تور به صورت ویژه و با فاصله‌ای یک روزه منتشر شدند. این دو قسمت که ماجراجویی سه مجری محبوب برنامه در کلمبیا را به نمایش گذاشتند، از اقبال خوبی برخوردار بودند و موفق شدند نزد بینندگان به یکی از محبوب‌ترین اپیزودهای این فصل تبدیل شوند. این دو قسمت پر از چالش‌های ریز و درشتی بود که جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در راه عکاسی از حیوانات وحشی طبیعت با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کردند. اما حالا قسمت 4 فصل سوم گرند تور به نام “Pick Up, Put Downs” منتشر شده است.

اپیزود 4 چگونه است؟ قسمت خوبیست، اما نه به اندازه‌ی سه قسمت گذشته‌ی این برنامه. این قسمت سرگرم کننده است، اما دیگر خبری از چالش‌های رانندگی در طبیعت در آن نیست. با این اوصاف، هنوز هم علاقه‌مندان به دنیای اتومبیل‌ها، این قسمت را نیز دوست خواهند داشت.

قسمت 4 فصل سوم گرند تور

همانطور که از نامش پیداست، تمرکز در این قسمت روی اتومبیل‌های پیکاپ خواهد بود. در قسمت 4 فصل سوم گرند تور ، کلارکسون یک خودروی فولکس واگن آماروک، هموند یک خودرو فورد رنجر و همچنین جیمز می نیز یک مرسدس بنز ایکس کلاس را مورد بررسی قرار می‌دهند تا بتوانند بهترین خودروی پیکاپ قاره‌ی اروئا را پیدا کنند. اما این بررسی‌ها همینطوری خشک و خالی هم نخواهند بود، سه مجری برنامه این اتومبیل‌ها را درچالش‌هایی جذاب و سرگرم کننده شرکت می‌دهند. در این نمایش همچنین جرمی کلارکسون به پیست اختصاصی این برنامه یعنی ابولادروم خواهد رفت جگوار XE Project 8 با قدرتی نزدیک به 600 اسب بخار را مورد آزمایش قرار دهد. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به دانلود قسمت 4 فصل سوم گرند تور دعوت می‌کنیم.

تریلر

زیر نویس قسمت چهارم فصل 3 گرند تور برای دانلود قرار گرفت (اختصاصی گجت نیوز)

برنامه گرند تور - قسمت 4 فصل سوم
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 61 دقیقه
  • کیفیت : /1080p/720p/480p
  • حجم فایل : 953MB/523MB/228MB
دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 1080p دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 720p دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 480p

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور