قسمت 11 فصل سوم گرند تور

دانلود قسمت 11 فصل سوم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

قسمت 11 قصل سوم گرند تور (The Grand Tour) به نام “Sea to Unsalty Sea” منتشر شد. در این قسمت جرمی کلارکسون٬ جیمز می و ریچارد هموند به نزدیکی مرزهای ایران و دریای خزر می‌آیند تا سه خودرو اسپورت جذاب را بررسی کنند. در دهمین قسمت برنامه تور بزرگ جرمی کلارکسون٬ ریچارد هموند و جیمز می به بررسی اتومبیل های فولکس واگن پولو ٬GTI فورد فیستا ST و تویوتا یاریس GRMN در جاده‌ها پرداختند. علاوه بر این می به مقایسه‌ی لامبورگینی کانتاش و فراری تستاروسا٬ دو خودرو اسپورت جذاب پرداخت.

اما امروز قسمت 11 فصل سوم گرند تور به نام “Sea to Unsalty Sea” منتشر شده است. سه مجری محبوب تور بزرگ در یازدهمین قسمت از این برنامه بار دیگر به سراغ اتومبیل‌های اسپورت رفته‌اند. این سه که به نزدیکی مرز ایران آمده‌اند٬ در یک سفر مفرح٬ به بررسی اتومبیل‌های استون مارتین ٬DBS بنتلی کانتیننتال GT و بی ام و M850i در فضایی بین دریای سیاه گرجستان و دریای خزر آذربایجان می‌پردازند. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به دانلود قسمت 11 قصل سوم گرند تور همراه با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی گجت نیوز دعوت می‌کنیم.

تریلر

✔️ زیرنویس فارسی قسمت یازده فصل 3 گرند تور اضافه شد

برنامه گرند تور - قسمت 11 فصل سوم
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 62 دقیقه
  • کیفیت : /1080p/720p/480p
  • حجم فایل : 1200MB/591MB/270MB
دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 1080p دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 720p دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 480p

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

23 دیدگاه

  1. فقط اونجاش که جرمی میگه “دریای گاسپین” ولی زیر نویس مینویسه “دیای خزر” ینی خودمونم نمیخواییم اصلاح بشیم و با درست شدن درگیری داریم

    • درست شدن چی؟ اسم فارسیش خزر عه

      • دوست عزیز اگر امکانش هست براتون در گوگل یک جمله سرچ بفرمایید “دریایی خزر” گوگل براتون لینک ویکیپیدا رو میاره داخل ویکی بشید و تارخچه اسم کاسپین و خزر رو بخونید متاسفانه از اونجایی که ما همه تو ایران تحصیل کردیم حتی نمیدونیم کاسپین درسته یا خزر کاسپی ها قومی سفید پوست از نژاد آریایی بودن منتها قومی دیگر به اسم خزران بودن که اصلیتشون قفقازی بوده این قوم در زمان ساسانیان بارها و بارها به ایران حمله کردن با حمله عرب ها به این قوم و ازبین بردنشون بخاطر اینکه دریا کنارشون بوده و این قوم هم خیلی وحشی بوده و البته نمیتونستن کلمه کاسپین رو به زبون بیارن اسم این دریا رو خزر گذاشتن حالا شما به من بگو اسم فارسیش چیه متاسفانه این چیز های بسیار ساده رو باید منو شما تو مدرسه دوران ابتدایی یاد میگرفتیم.

  2. بی ام و واقعا شاهکاره. هر دو ماشین انگلیسی رو کتلت کرد.
    دیگه وقتی تو برنامه کلارکسون این تایید میشه یعنی واقعا هیولاست.

  3. باسلام در هنگام کپی زیرنویس به قسمت 11ای ن ارور میاد:
    syntax error at line956

  4. زیرنویس کی آماده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😢😢😢😭😭😭

  5. باورم نمیشه که دوهفته دیگه تموم میشه ، و معلوم نیست کی دوباره فصل بعدیشو بسازن ، یا اصلا ادامه میدن یا تمومش میکنن 😢😭😭

  6. زیرررررررنووووووویییییسسسسس، 😭😭😭😭🆘🆘🆘

  7. با دورود
    زیرنویسش کی آماده میشه

  8. لینک زیر نویس خرابه درست کنیدش لطفاً

  9. به امید خدا تا عصر امروز زیرنویس رو میزارید ؟؟