گرند تور فصل 4 قسمت 2

دانلود قسمت 2 فصل چهارم گرندتور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

قسمت 2 فصل چهارم گرندتور با نام A Massive Hunt منتشر شد. در ادامه می‌توانید این قسمت تور بزرگ را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی دانلود کنید.

پس از مدت‌ها انتظار، سه مجری محبوب، یعنی جرمی کلارکسن، جیمز می و ریچارد هموند با مجموعه گرند تور بازگشتند. آمازون قسمت دوم فصل چهارم را با عنوان رسمی گرندتور : A Massive Hunt منتشر کرد. جرمی کلارکسن، جیمز می و ریچارد هموند در این قسمت 90 دقیقه‌ای از جزیره Reunion کار خود را آغاز می‌کنند و سپس به جزیره ماداگاسکار می‌رسند.

این قسمت ممکن است برای مدتی، آخرین قسمت جدید تور بزرگ باشد و ظاهرا قسمت بعدی، مجریان محبوب Grand Tour را به روسیه می‌برد؛ اما بعید به نظر می‌رسد این قسمت طی پاندمی ویروس کرونا فیلمبرداری شود و به همین دلیل احتمالا باید مدت زیادی منتظر انتشار آن باشیم. در هر صورت، اکنون آمازون پرایم، نمایش خودرویی محبوب خود را در یک قسمت ویژه به عنوان جشن کریسمس برای علاقه‌مندان منتشر کرده است. آخرین قسمتی که از تور بزرگ پخش شد، قسمت اول از فصل چهارم بود که دقیقا یک سال پیش با عنوان Seamen به معنای مردان دریا منتشر شد که در آن، کلارکسون، می و هموند سفری حماسی را در اطراف کامبوج و ویتنام با قایق تجربه کردند.

قسمت 2 فصل چهارم گرندتور با نام یک شکار عظیم قبل از شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری شده بود و حالا با گذشت یک سال از انتشار آخرین قسمت قبلی، شاهد منتشر شدن آن در آمازون پرایم هستیم. جرمی کلارکسن، جیمز می و ریچارد هموند در این قسمت 90 دقیقه‌ای با سه اتومبیل اسپرت در یک پیست مسابقه خیره‌کننده در Reunion شروع به کار می‌کنند و پس از آن در جریان شکار یک گنج دزدان دریایی در یکی از زیباترین جزایر جهان قرار می‌گیرند. تنها مشکل این است که ماداگاسکار دارای بدترین جاده‌ای است که این سه مجری محبوب تاکنون دیده‌اند. بنابراین آماده یک ماجراجویی به سبک ایندیاناجونز و یک سفر جاده‌ای وحشیانه باشید. شما می‌توانید هم اکنون این برنامه را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی اختصاصی گجت نیوز در زیر دانلود کنید.

تریلر تور بزرگ : یک شکار عظیم

دانلود قسمت 2 فصل چهارم گرندتور

زیرنویس فارسی قسمت دوم فصل 4 گرند تور برای دانلود قرار گرفت

دانلود برنامه گرند تور - قسمت 2 فصل 4
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه
  • کیفیت : webrip 720p
  • حجم فایل : 1.64GB/769MB
دانلود با کیفیت WEBRip 1080p دانلود با کیفیت WEBRip 720p

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور