گوشی تاشو اوپو

این گوشی تاشو Oppo طراحی منحصر به فرد با سه لولا دارد + ویدیو

اخیرا شاهد رونمایی از اوپو ایکس 2021 بودیم؛ یک گوشی کانسپت رول شونده که شاید به محصولی تجاری تبدیل شود. حالا این گوشی تاشو Oppo مدل مفهومی دیگری از کمپانی چینی است.

مهندسان اوپو به پیاده‌سازی طرح‌های انقلابی در گوشی های هوشمند ادامه می‌دهند. در همکاری با استودیوی طراحی Nendo (مستقر در ژاپن)، Oppo این گوشی تاشو مفهومی را خلق کرده که به لطف وجود سه لولا روی محور ایکس، به 7 سایز مختلف درمی‌آید.

گوشی تاشو اوپو

آن‌طور که اوپو و نندو در یک کنفرانس خبری گفتند، انگیزه‌ی ساخت این گوشی منعطف از نیاز مردم به دستگاه‌های کارآمدتر نشات می‌گیرد. با فراهم کردن امکان تغییر شکل، کاربران می‌توانند سایز دستگاه را بسته به سلیقه و نیاز خود تنظیم کنند. حتی برای آن یک قلم دیجیتال هم منظور شده است.

البته کمپانی چینی می‌داند که تا تبدیل این طرح کانسپت به یک دستگاه واقعی، زمان زیادی باقی مانده؛ اما در چنین سطحی مهم است که همیشه به آینده نگاه کنید و تشنه نوآوری باشید.

ایربادز اوپو

این دو کمپانی روی یک ایربادز کاملا بی‌سیم مفهومی نیز کار می‌کنند. هر کدام از بادهای این گجت قابلیت اتصال به کیس شارژ یا پاور هاب را دارند؛ اما می‌توانند به یکدیگر نیز متصل شوند و ساختار تازه‌ای را پدید بیاورند.

طبق توضیحات ارائه شده، کیس قابل قرار گرفتن روی یک اسپیکر هوشمند (به عنوان پد شارژ) است تا همزمان با شارژ وایرلس، موسیقی هم از اسپیکر پخش شود.

نگاهی به گوشی تاشو مفهومی Oppo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*