فصل چهارم Stranger Things

هرآنچه لازم است درباره فصل چهارم Stranger Things بدانید

در پی پخش تیزری کوتاه از فصل چهارم Stranger Things، اطلاعات جدیدی راجع‌به این سریال منتشر شده است که قصد داریم به آن‌ها بپردازیم.

فصل سوم این مجموعه علمی تخیلی و محبوب، سوالات بی‌پاسخ و مبهم بسیاری را درباره آینده سریال و فصل جدید باقی گذاشت. شبکه نتفلیکس به‌تازگی جزئیات مهم و قابل توجهی را از فصل چهارم Stranger Things در اختیار رسانه‌ها قرار داده است که پس از مرور آن‌ها، می‌توانید با آمادگی و تسلط بیشتری وارد جهان عجیب و غریب سریال شوید.

در این مطلب قصد داریم به بررسی اطلاعات منتشرشده از فصل چهارم Stranger Things که در مواردی مانند شایعات، تاریخ انتشار، تیم بازیگری، روند داستانی و… خلاصه می‌شوند، بپردازیم و جدیدترین فصل سریال پرطرفدار شبکه نتفلیکس را بیشتر بشناسیم.

اطلاعات جدیدی از فصل چهارم Stranger Things

تاریخ انتشار

فصل چهارم Stranger Things

با توجه به تیزر کوتاه منتشرشده از سریال «چیزهای جدید»، بسیاری از طرفداران به پخش فصل چهارم در آینده‌ای نزدیک امیدوار شدند. جدیدترین فصل این مجموعه از اوایل ماه آوریل در حال سپری کردن مراحل فیلمبرداری بود و پروسه ساخت‌اش همچنان ادامه خواهد داشت. پیش‌ از این در فصول قبلی دیده بودیم که تولید هر فصل، بیش از شش ماه به‌طول می‌انجامد؛ بنابراین به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۲ خبری از فصل چهارم Stranger Things نخواهد بود. با این حال امیدواریم تا یک سال دیگر، شاهد بازگشت این مجموعه جذاب و پرطرفدار باشیم.

شایعات و اخبار

فصل چهارم Stranger Things

در این بخش قصد داریم تا تمام شایعات و اخبار منتشرشده راجع‌به فصل چهارم Stranger Things را مرور و بررسی کنیم. مواردی که می‌توانند در وقایع داستانی و گمانه‌زنی‌ها راجع‌به فصل جدید این سریال، بسیار مهم و تأثیرگذار باشند.

جیم هاپر زنده است

فصل چهارم Stranger Things

در پایان فصل سوم دیدیم که هاپر با فداکاری‌ و از خودگذشتگی، باعث نجات شهر هاوکینز شد. اما در Post-Credit Scene (صحنه کوتاهی در اواخر فیلم یا سریال که به‌عنوان پایان مخفی شناخته می‌شود و خبر از اتفاقات آینده می‌دهد) پایانی، سکانسی وجود داشت که طرفداران را نسبت به زنده بودن هاپر امیدوار کرده بود. صحنه‌ای از یک زندان عجیب و هولناک در روسیه که نگهبابان روس درباره فردی آمریکایی صحبت می‌کردند. علاقه‌مندان به این سریال امیدوار بودند که این فرد آمریکایی هاپر باشد؛ در پی انتشار یک تیزر کوتاه از فصل چهارم Stranger Things، هاپر در این ویدیو داخل کمپ کار اجباری روسیه دیده شد و دقیقاً همان آمریکایی مدنظر بود. خیلی‌ها معتقدند که این کاراکتر به‌یادماندنی برای زنده ماندن، ناچاراً به‌ دنیای وارونه سفر کرده است.

بازگشت متیو موداین

فصل چهارم Stranger Things

جدیدترین تیزر منتشرشده از فصل چهارم Stranger Things که با جمله مرموز «یازده، گوش می‌دهی؟» شناخته می‌شود، بازگشت یکی از اولین شخصیت‌های منفی این مجموعه، یعنی دکتر مارتین برنر با بازی متیو موداین را نشان داد. این تیزر کوتاه، دکتر برنر را در حال حرکت به‌سمت اتاق رنگین‌کمان برای رسیدگی به گروهی از کودکان که او را «بابا» صدا می‌کردند به‌تصویر می‌کشید. به‌نظر می‌رسد در فصل چهارم، شاهد بازگشت به زمان برنر خواهیم بود؛ جایی‌که او مشغول پرورش و کار کردن بر روی شخصیت یازده (Eleven) و کودکان بااستعداد دیگر بوده است. با پایان فصل اول، به‌نظر می‌رسید که مارتین برنر مرده باشد اما در فصل دوم و حین ملاقات یازده با کالی (لینا برتلسون)، ردپایی از زنده بودن دکتر برنر به‌وجود آمد که می‌تواند دلایل حضور او در فصل چهارم را توجیح کند اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

دیگر خبری از شهر هاوکینز نخواهد بود

فصل چهارم Stranger Things

سه فصل اول سریال Stranger Things، به‌طور کامل در شهر خیالی هاوکینز جریان داشت. اما در فصل جدید قرار است شاهد گسترش خط داستانی در خارج از این شهر خاطره‌انگیز باشیم. در حال حاضر با توجه به تریلری که هاپر را در روسیه نشان می‌داد، می‌دانیم که بخشی از داستان فصل چهارم Stranger Things در این کشور سردسیر روایت خواهد شد زیرا برخی از بازیگران این بخش به‌خصوص نیز مشخص شده‌اند. تام ولشیها در نقش یک نگهبان روسی به‌نام دیمیتری و نیکولا دوریکو به‌عنوان یک قاچاقچی به‌نام یوری در این سریال حاضر خواهند بود. در پایان فصل سوم، جویس بایرز (وینونا رایدر) یازده (میلی بابی براون) را به فرزندی قبول کرد و به‌همراه پسرش، ویل (نوآ شناپ) از هاوکینز خارج شد.

هنوز مشخص نیست که آن‌ها کجا رفته‌اند اما این موضوع می‌تواند آغازگر ورود به فضایی جدید باشد که فصل چهارم Stranger Things در آن جریان خواهد داشت. همچنین اگر به اولین تیزر از فصل جدید این سریال که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد دقت کنید، می‌توانید جمله «ما دیگر در هاوکینز نیستیم» را در انتهای این ویدیو ببینید.

فردی کروگر افسانه‌ای وارد می‌شود

فصل چهارم Stranger Things

سریال «چیزهای عجیب» عاشق ادای احترام به فیلم‌های جریان‌ساز دهه ۱۹۸۰ میلادی است. این علاقه بار دیگر پررنگ شده زیرا در فصل چهارم Stranger Things، شاهد یکی از عجیب و غریب‌ترین شخصیت‌های منفی تاریخ سینما خواهیم بود. رابرت انگولد (Robert Englund) که سالیان سال با نقش‌آفرینی به‌عنوان فردی کروگر (Freddy Krueger) در سری فیلم‌های «کابوس در خیابان الم» یکی از وحشتناک‌ترین قاتلان سریالی را مقابل دوربین برده است، بار دیگر در نقش یک قاتل روان‌پریش ظاهر خواهد شد. انگولد در فصل چهارم با نام ویکتور کریل شناخته می‌شود؛ مردی که به‌دلیل انجام قتلی خشونت‌بار در دهه ۱۹۵۰ میلادی، در یک موسسه روانی زندانی شده است.

زمان‌بندی خط داستانی

فصل چهارم Stranger Things

داستان سه فصل اول سریال Stranger Things از لحاظ بازه زمانی، در فواصلی یک ساله دنبال می‌شد. فصل اول در سال ۱۹۸۳، فصل دوم در سال ۱۹۸۴ و فصل سوم در سال ۱۹۸۵ جریان داشت. با توجه به این موضوع، احتمالاً داستان فصل چهارم Stranger Things در سال ۱۹۸۶ روایت خواهد شد. برخی معتقدند که ممکن است فصل جدید، کمی زمان را جابه‌جا کند و چندسال جلوتر برود؛ اما به‌نظر می‌رسد که کماکان دهه ۱۹۸۰ مدنظر سازندگان است زیرا حس و حال نوستالژیک این دوره خاص، به‌عنوان بخش مهمی از موفقیت سریال «چیزهای عجیب» شناخته می‌شود.

بازیگران و عوامل تولید

فصل چهارم Stranger Things

خالقان اصلی سریال Stranger Things یعنی برادران دافر، در فصل چهارم هم حضور دارند و در مقام نویسنده و کارگردان، پروژه را پیش خواهند برد. برادران دافر در کنار شان لوی، دن کوهن و ایان پترسون، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فصل نیز هستند. انتظار می‌رود علاوه‌بر این دو برادر، تمام شخصیت‌های اصلی سه فصل اول به این مجموعه برگردند. تاکنون حضور بازیگران کلیدی و مهم این مجموعه، برای فصل چهارم Stranger Things تایید شده است. افرادی مانند دیوید هاربر، میلی بابی براون، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، نوآ شناپ، وینونا رایدر و… که همگی در فصل جدید حضور خواهند داشت.

فصل چهارم Stranger Things

علاوه‌بر این افراد، نتفلیکس از برخی بازیگران جدید رونمایی کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رابرت انگولد، تام ولشیها، نیکولا دوریکو و جیمی کمپل بوئر اشاره کرد.

تریلرها

فصل چهارم Stranger Things

تاکنون سه تیزر رسمی از فصل چهارم Stranger Things منتشر شده است. ویدیوهای کوتاهی که جزئیات داستانی خاصی را نشان نمی‌دهند و صرفاً به‌دلیل ایجاد هیجان در بین طرفداران و افزایش گمانه‌زنی‌ها پخش شده‌اند. به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نه‌چندان دور، باید منتظر یک تریلر جدید از این سریال هیجان‌انگیز باشیم که علاوه‌بر اطلاعات جدید راجع‌به داستان و شخصیت‌ها، تاریخ پخش رسمی فصل چهارم را اعلام خواهد کرد.

شما درباره فصل چهارم سریال Stranger Things چگونه فکر می‌کنید؟ آیا فصل جدید این مجموعه می‌تواند مانند سه فصل قبلی‌اش موفق ظاهر شود یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*