تعداد اندرویدی های بلک بری به دو رسید : پراگ قبل از Venice می آید

دیروز در خبری به اولین گوشی اندرویدی کمپانی بلک بری با نام BlackBerry Venice اشاره کردیم.بر اساس آن خبر BlackBerry Venice به یک صفحه نمایش خمیده نظیر گلکسی اس ۶ اج و پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ مجهز خواهد شد.امروز خبر دیگری منتشر شده که نشان می دهد Venice ، اولین گوشی اندرویدی بلک بری نیست و این کمپانی پیش از آن یک اندرویدی میان رده با کد رمز پراگ ( Prague ) را معرفی خواهد کرد.در خبر قبلی گفته شده بود که گوشی اندرویدی بلک بری Venice اواخر نوامبر امسال برای ارائه به بازار آماده خواهد شد.این در حالی است که گفته می شود Prague همین تابستان عرضه خواهد شد.

BlackBerry-Prague-1اطلاعات قبلی در این زمینه به گوشی با کد نام Venice اشاره کرده بود که مشخصات پیشرفته و سطح بالایی نظیر صفحه‌‌نمایش ۵.۴ اینچی QHD و پردازنده‌های‌ Snapdragon 808 در آن دیده خواهد شد. در خبرهای جدید اما ظاهرا Venice اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری نیست و گوشی دیگری با کد نام Prague با مشخصات سطح پایین همین تابستان عنوان نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری را از آن خود می‌کند.

برخلاف بلک بری Venice که گفته می شود از مشخصاتی قدرتمند نظیر صفحه‌‌نمایش ۵.۴ اینچی QHD و پردازنده‌ ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ بهره خواهد برد ، گوشی بلک بری پراگ محصولی میان رده و یا پایین رده خواهد.

در این خبر که توسط وب سایت N4BB منتشر شده آمده است که گوشی Venice ممکن است حتی با اندروید ارائه نشود اما در مقابل Prague با ظاهری و شکلی مشابه گوشی ارزان قیمت Z3 که سال گذشته ارائه شده در ماه آگوست به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه خبر خوبی بلکبری موبایل هاش حرف نداره مخصوصا بلکبری پاسپورت واقعا کار کردن باهاش لذت داره
    فک کنید بلکبری با سیستم عامل اندروید و سیستم امنیتی پیشرفته چه خواهد شد دیگه عالی میشه