فوتون تونلند نیوفیس

پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس به ایران می‌آید + عکس

پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه فیس لیفت فوتون تونلند نسبت به قبل تغییرات ظاهری متعددی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ آشنا خواهیم شد.

ایران خودرو دیزل قصد دارد پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند. این خودروساز طی سال‌های گذشته با پیکاپ فوتون سهم زیادی از بازار پیکاپ‌ها را به خود اختصاص داد. در واقع به دلیل ممنوعیت واردات خودرو و از آنجایی که پیکاپ تویوتا هایلوکس برای بسیاری از مشتریان گران قیمت محسوب می‌شود، پیکاپ مونتاژی ایران خودرو با سایز بزرگ خود مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفت و توانست آمار فروش مناسبی را به ثبت برساند.

در این سگمنت آمیکو آسنا به عنوان رقیب فوتون تونلند دارای قیمت بیشتری است و در تعداد کمتری از تونلند ایران خودرو دیزل به تولید می‌رسد که این موضوع نیز فرصت مناسبی را برای ایران خودرو فراهم ساخت تا سهم زیادی از این سگمنت را کسب کند. گفتنی است ایران خودرو دیزل جزو اولین خودروسازانی بود که برای عرضه پیکاپ‌های سایز بزرگ اقدام کرد و با پیکاپ فوتون تونلند توانست این بخش از بازار خورد ایران را متحول سازد.

ایران خودرو دیزل مدتی قبل نسخه جدید تونلند را قبل از بازار چین به بازار ایران عرضه کرد که در ابتدای سال کلینیک‌هایی از نسل جدید فوتون تونلند نیز برگزار شده بود. این شرکت در سگمنت پیکاپ‌های سایز بزرگ علاوه بر این دو مدل اخیرا به تولید نسخه فیس لیفت پیکاپ فوتون تونلند نیز روی آورده است تا با عرضه هر سه مدل از این پیکاپ سهم خود از بازار پیکاپ‌ها را بیش از پیش افزایش دهد.

مشخصات پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس

فوتون تونلند نیوفیس

پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس در نسخه فیس لیفت از لحاظ فنی ارتقا پیدا نکرده است، اما طراحان برای آن تغییرات ظاهری متعددی را در نظر گرفتند. در واقع طراحان در بخش عقب رنگ راهنما در چراغ‌ها و طرح سپر را تغییر داده‌اند. البته در نمای جانبی نیز فقط می‌توان به تغییر فندرها و تغییر رنگ آن به مشکی اشاره کرد.

فوتون تونلند نیوفیس

بیشترین تغییرات این خودرو در بخش جلوی آن اعمال شده است؛ جایی که طراحان تا حدودی توانستند چهره این پیکاپ را تغییر دهند. طراحی چراغ‌های جلو و سپر به شکل کامل نسبت به قبل تغییر یافته و اکنون از نمای جلو شاهد چهره متفاوتی هستیم. کابین این خودرو نیز متحول شده و نسبت به قبل به‌روزتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. هرچند هنوز قیمت رسمی این پیکاپ اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو کمتر از 900 میلیون تومان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اطلاعاتتون عالیه