گوشی تاشو سامسونگ W22

گوشی تاشو سامسونگ W22 معرفی شد؛ گرانترین منعطف بازار که نمی توانید بخرید!

گوشی تاشو سامسونگ W22 در چین معرفی شد. این دستگاه، نسخه گران قیمت گلکسی زد فولد 3 با 16 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی است.

گوشی‌های سری W سامسونگ، مختص بازار چین هستند و تازه‌ترین مدل آن‌ها، W22 5G نام دارد. گوشی تاشو سامسونگ W22 همان گلکسی Z Fold 3 با طراحی پرزرق و برق است که آمده تا از مشتریان چینی، دلبری کند.

گوشی تاشو سامسونگ W22

کمپانی کره‌ای نیز در تبلیغات خود، روی همین ظاهر زیبا مانور داده است. از مولفه‌های طراحی گوشی باید به وجود یک تیغه طلایی در پنل عقب مشکی رنگ آن اشاره کنیم. به ادعای سامسونگ اگر پشت دستگاه را از نمای نزدیک ببینید، مسحور رنگ و بافت خوش‌فرم آن می‌شوید.

لوگوی Heart to the World نیز با همان رنگ طلایی در پنل عقب خودنمایی می‌کند. این لوگو دارای جلوه بصری سه‌بعدی و جذابی است که در زوایای مختلف تابش نور به چشم می‌آید.

ناگفته نماند که به عنوان یک گوشی قابل عرضه در چین، W22 5G فاقد سرویس موبایل گوگل است و اپلیکیشن‌های محلی روی آن نصب شده‌اند. به نظر هم نمی‌رسد سامسونگ قصد داشته باشد آن را در بازارهای جهانی عرضه کند. به همین دلیل به نظر می رسد که ما در ایران هرگز نمی توانیم این گوشی را خریداری کنیم.

قیمت گوشی تاشو سامسونگ W22

کمپانی کره‌ای در همکاری با اپراتور مخابراتی چاینا تلکام، نسخه 16+256 گیگابایتی این گوشی را به قیمت 17 هزار یوان می‌فروشد؛ مبلغی که معادل 2645 دلار آمریکا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*