آذری جهرمی

اتهامات جدی علیه آذری جهرمی ؛ آیا وزیر سابق ارتباطات به زندان می‌رود؟

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت از آذری جهرمی گفت وی با قرار تامین کیفری آزاد است. اما اتهامات وزیر سابق ارتباطات چه بود؟

محمد جواد آذری جهرمی که در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی به عنوان وزیر ارتباطات فعالیت داشت در آن زمان نیز بارها از سوی نمایندگان مجلس با انتقادات زیادی در خصوص عدم کنترل اینترنت مواجه شده بود. علاوه بر این اخیرا برخی از نمایندگان حاضر در طرح صیانت از کاربران فضای مجازی از عدم همکاری وی در فیلترینگ و کنترل شبکه‌های اجتماعی انتقاد کردند. این انتقادات در حالی مطرح می‌شود که در دوره وزارت آذری جهرمی نیز شاهد محدودسازی اینترنت و فیلترینگ تلگرام بودیم. اکنون که وزارت آذری جهرمی به پایان رسیده وی با اتهامات جدی نظیر نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی مواجه شده است که اخیرا در فضای مجازی حواشی زیادی را به همراه داشته است.

چه اتهاماتی به آذری جهرمی وارد شد؟

ذبیح الله خدائیان، سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت 2 هزار نفر از مردم اهواز و مدعی‌العموم از محمد جواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات عنوان کرد در مورد وزیر ارتباطات سابق باید بگویم پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت جمعی از مردم و چند دستگاه اجرایی به اتهام نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی، استنکاف از دستور قضائی و استنکاف از اجرای اوامر حکومتی مقامات قانونی تشکیل شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه گفته‌های خود با اشاره به این که وزیر ارتباطات سابق احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تامین کیفری آزاد است گفت در آن مرحله آخرین دفاع از وی دریافت نشده بود. پس از آن، مجددا شکایت دیگری به دادسرا فرستاده شد و پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خداوند لعنت کنه کسانی که به جهرمی تهمت الکی بزنن