نسخه اندروید گوگل کروم

نسخه اندروید گوگل کروم با یک قابلیت بسیار کاربردی به روز شد؛ زوم کنید!

شرکت گوگل در حال کار بر روی یک قابلیت بسیار کاربردی در نسخه اندروید گوکل کروم است که تجربه کاربری بهتری به کاربران این مرورگر خواهد داد.

شرکت گوگل در حال توسعه قابلیت جدید بزرگنمایی صفحه در نسخه اندروید گوگل کروم است. مطمئنا این قابلیت جدید، تجربه کاربری بهتری را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. ظاهر دلیل توسعه این قابلیت، آن است که واکنش گرایی متن بر روی وسایل همراه نتایج مختلفی را تولید می‌کند و اغلب موجب به وجود آمدن اشکالاتی می‌شود.

کابران بسیار زیادی در انجمن‌های پشتیبانی کروم به این مشکلات اشاره کرده اند و حالا توسعه‌دهندگان شرکت گوگل به تجربه کاربران توجه کردند و قابلیت بزرگنمایی صفحه را توسعه دادند.

ویژگی بزرگنمایی صفحه در نسخه اندروید گوگل کروم

ویژگی بزرگنمایی صفحه در نسخه اندروید گوگل کروم همانند قابلیت بزرگنمایی در نسخه دسکتاپ آن عمل می‌کند. زمانی که شما یک اندازه بزرگنمایی برای یک صفحه خاص را مشخص و تعیین کنید، در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. سپس، زمانی که شما همان صفحه را دوباره باز کنید، گوگل کروم بزرگنمایی صفحه را همانطور که تنظیم کرده بودید، به شما ارائه می‌کند.

در حال حاضر، این قابلیت در مرورگر گوگل کاناری در دسترس است. مطمئنا پس از اینکه نسخه پایدارتری از این قابلیت توسعه داده شود، این قابلیت در نسخه گوگل کروم نیز عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این که خیلی وقت بود من توی بتا داشتمش زیاد هم همچین به کار نمیاد

  2. لطفا كمك كنيد حساب گوگل وحساب سامسونگ همگام سازی شوند