طرح صیانت

سرانجام وزیر ارتباطات جدید، نظر خود را در مورد طرح صیانت اعلام کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم با اعلام اینکه نقاط مثبت زیادی در طرح صیانت از فضای مجاری وجود دارد گفت برای ارتقای این طرح حضور فعالی خواهیم داشت.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی عنوان کرد روز یکشنبه این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در همین راستا نماینده خود را معرفی کرده‌ایم تا برای ارتقای این طرح حضور فعالی داشته باشیم. وی با اشاره به این که هنوز چیز مکتوبی در این خصوص وجود ندارد افزود می‌بایست کمیسیونی از نمایندگان مختلف برگزار شود تا به کمک آنها یک طرح کامل به تصویب برسد. البته در حال حاضر یک پیش‌نویس از این طرح تهیه شده که به هیچ عنوان آماده اجرا نیست.

حضور فعال وزارت ارتباطات برای ارتقای طرح صیانت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد بر این باوریم که طرح صیانت از فضای مجازی دارای نقاط مثبت زیادی است، اما در این طرح نقاط چالش برانگیزی نیز وجود دارد که می‌بایست بررسی شوند. وی با اشاره به اینکه در خصوص طرح صیانت نظرات جدی داریم گفت با توجه به فضای همراهی و نخبگانی که در مجلس حضور دارند، می‌توان در این طرح به نتایج خوبی دست پیدا کرد.

عیسی زارع پور در ادامه افزود همچنین بر این باوریم به واسطه این طرح علاوه بر این که می‌توانیم فضای مجازی را نسبت به گذشته نظام‌مندتر و قانون‌مندتر کرد، امکان پیشرفت کشور به شکل حداکثری نیز با آن وجود خواهد داشت. گفتنی است طرح فضای مجازی اخیرا به دلیل احتمال محدودسازی اینترنت حواشی زیادی را به همراه داشته است، اما مدافعان این طرح بر این باورند که طرح صیانت برای محدودسازی مطرح نشده و هدف آن ساماندهی فضای اینترنت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حاج حسین البوغبیش کعبی

    سلام بنظرمن انسان یک موجودمرموزوکاوشگر…ومیشه گفت ازهوش بالای برخرداراست..ودراین حال کنجکاو بنابراین اگریک سرسی محدویتهااعمال شودبسیارخوب است منجمله یکی ازمعضلات بسیارمهم همین ماجوانان هستیم که بعضیا کم ظریفت هستیم ودرعین حال زودگول میخوریم چون ساده ودرعین حال بامرام ولی دشمن دنبال همچین هستش ومازودگول افرادبیگانه رامیخوریم که همین وهمین معضل اول برای خودمان اسیب پذیرخواهدبودهم برای کشور…چراچون دشمن ایرانی همیشه درکمین واسه مانشسته مااکسرا ازاین موضوع بیخبریم پس بایداین طرح ضیانت وکنترول ونظارت اعمال شودتادشمن رخنه نکندراه وروزنه دشمن بسته شود…انسان جایزالخطامیباشد واگرخطا درونی باشد واسیب به ملت ودولت نزندخوب این قابل گذاشت هستش امابعضی ازمشکلات ماواکثرانها ازبی کنترولی هستش که دشمن واردکشورمیشودوهرکاری میشه گفت هرقلطی میکندومیرود…چراازبی برنامگی اول نظام بعدملت مقصرمیباشدپس هرکاری که برای حفظ امنیت باشدبایدانجام بگیردونیازبه رای گیری ونظرنداردهرچی زوتربایداین طرح اعمال شودباتشکرازدست اندرکاران حفاظت ازمیهن وملت اسلامی خواهشمندم تعلل نفرمایید درودبرملت بزرگ ایران درودبرامام خامنه ای وسلام علیکم ورحمت
    الله وبرکاتو