بخش بتل رویال بازی Battlefield 2042

بخش بتل رویال بازی Battlefield 2042 معرفی شد + اولین تریلر

تریلر جدید بازی Battlefield 2042 – بتلفیلد 2042 منتشر شد و به معرفی بخش بتل رویال آن می‌پردازد که با نام تازه‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت.

تریلر جدید بازی Battlefield 2042 به معرفی مُد منطقه‌‎ی خطر (Hazard Zone) می‌پردازد که بخش بتل رویال این نسخه به حساب می‌آید.

با نزدیک شدن به انتشار بتلفیلد 2042، استودیوی دایس (DICE) در تلاش است تا با انتشار جزئیات بیشتر، طرفداران را هیجان‌زده‌تر کند. آن‌ها با یک تریلر جدید، از منطقه‌‎ی خطر رونمایی کرده‌اند که در واقع بخش بتل رویال این نسخه است و می‌تواند طرفداران کال آو دیوتی: وار زون را جذب کند. البته استودیوی سازنده تلاش کرده تا آن را به شکل متفاوتی عرضه نماید و شاهد عناصر تکراری نیستیم.

در این مُد، شما در تیم‌های چهارنفره وارد مسابقه می‌شوید و باید اطلاعات مهمی (Data Drives) را از بخش‌های مختلف نقشه جمع‌آوری کنید و سپس با موفقیت از نقشه خارج شوید که با این کار، پولِ درون بازی نیز بدست می‌آورید. خروج اما آسان نیست، زیرا نه تنها باید با تیم‌های دیگر دست و پنجه نرم کنید بلکه با دشمنان تحت هدایت هوش مصنوعی نیز رو به رو می‌شوید و البته یک طوفان واقعی هم در راه است که به تدریج، شدیدتر همی‌شود.

این توضیحات نشان می‌دهند که هدف شرکت EA، جذب طرفداران آثار بتل رویال است اما تفاوت‌های واضحی نسبت به بتل رویال‌های سنتی در این مُد دیده می‌شود. برای مثال، در نسخه‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی، تنها 32 بازیکن در هر نقشه به رقابت می‌پردازند (هشت تیم چهار نفره). نسخه‌ی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز تنها از 24 بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند (شش تیم چهار نفره).

تریلر جدید بازی Battlefield 2042

در آغاز هر مسابقه، شما می‌توانید شخصیت، اسلحه‌ها و ارتقاهای تاکتیکی خود را انتخاب کنید که در جریان بازی تاثیرگذار خواهند بود. این کار بواسطه‌ی خرج کردن امتیازات دارک مارکت (Dark Market Credits) انجام می‌شود. برای بدست آوردن این امتیاز، باید اطلاعات دیتا درایوها را با موفقیت از بازی خارج کنید. البته EA به این نکته اشاره داشته که هر کدام از شخصیت‌ها دارای تعدادی تجهیزات و اسلحه‌های پیش فرض هستند و بدون امتیازات دارک مارکت هم می‌توانید همچنان به بازی کردن بپردازید اما برتری خاصی نسبت به دیگران نخواهید داشت.

هر کدام از بازیکنان، یک اسکنر در اختیار دارند که با کمک آن می‌توانند دیتا درایوها را پیدا کنند. به گفته‌ی دایس، بعضی از نقاط نقشه، شامل بیش از یک دیتا درایو می‌شود و می‌تواند شرایط را برای یک تیم بهبود ببخشند. با گذشت زمان، دیتا درایوهای بیشتری در نقشه ظاهر می‌شوند و باید برای دستیابی به آن‌ها سریعا وارد عمل شوید؛ البته مهم است که هوشمندانه بازی کنید تا از سوی تیم‌های دیگر غافل‌گیر نشوید.

بخش بتل رویال بازی Battlefield 2042

نکته جالب دیگر این است که در هر مسابقه، دو نقطه‌ی خروج وجود دارد. اولین نقطه‌ی خروج خیلی زود و قبل از اینکه طوفان اوج بگیرد، باز می‌شود و این فرصت را دارید تا همراه با دیتاهای جمع‌آوری شده، با موفقیت مسابقه را به پایان برسانید اما همان طور که بالاتر هم اشاره شد، تیم‌های دیگر و دشمنان تحت هدایت هوش مصنوعی به راحتی اجازه نمی‌دهند تا این کار را انجام دهید. نقطه‌ی خروج دوم زمانی باز می‌شود که طوفان به اوج می‌رسد.

بازیکنانی که کشته شده‌اند، از بازی خارج می‌شوند مگر اینکه در همان بخش ابتدایی مسابقه، قابلیت ری‌دیپلوی (Redeploy) را خریداری کرده باشید که می‌توان به وسیله‌ی آن، هم‌تیمی‌ها را احیا کرد. قابلیت ری‌دیپلوی در محیط بازی هم گاهی پیدا می‌شود. تیم‌هایی که تمامی اعضای آن‌ها کشته شوند یا نتوانند به نقطه‌ی خروج برسند، شکست خواهند خورد و امتیازی دریافت نمی‌کنند. ناگفته نماند که مُد منطقه‌ی خطر شامل هر هفت نقشه‌ی اصلی بتلفیلد 2042 می‌شود.

بازی Battlefield 2042 بخش داستانی تک‌نفره ندارد و یک عنوان آنلاین چندنفره خواهد بود. این بازی با تمرکز بر همکاری‌های تیمی، نقشه‌های چندوجهی و گسترده، سلاح‌های جدید و وسایل نقلیه مدرن، می‌تواند تجربه‌ای سرگرم‌کننده و هیجان‌ انگیز برای بازی‌دوستان باشد.

این بازی در تاریخ 19 نوامبر (28 آبان) آبان برای پلی استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و باید دید تا چه اندازه موفق خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*